Anonym bruker Skrevet 11. august 2012 #1 Skrevet 11. august 2012 abort i uke 10-11 her? Er det kun kirurgisk som er mulig å ta så sent? Og hvordan foregår det?
Lille♥mitt Skrevet 11. august 2012 #2 Skrevet 11. august 2012 Tok i uke 10, svelget en pille, kom tilbake til sykhuset dagen etter, fikk en ny pille (opp i musa) og noen timer senere var det hele over. Etter å ha blødd en god del.
Anonym bruker Skrevet 11. august 2012 #3 Skrevet 11. august 2012 Tok i uke 10, svelget en pille, kom tilbake til sykhuset dagen etter, fikk en ny pille (opp i musa) og noen timer senere var det hele over. Etter å ha blødd en god del. Ok, så det er mulig å ta medisinsk også i uke 10? Tåler ikke narkose, derfor lurer-..
Lille♥mitt Skrevet 12. august 2012 #4 Skrevet 12. august 2012 Tok i uke 10, svelget en pille, kom tilbake til sykhuset dagen etter, fikk en ny pille (opp i musa) og noen timer senere var det hele over. Etter å ha blødd en god del. Ok, så det er mulig å ta medisinsk også i uke 10? Tåler ikke narkose, derfor lurer-.. Ja det var sånn jeg fikk hvertfall. Mulig det var tidlig i uke 10 da, jeg er ikke helt sikker. Og dette er ca 3 år siden, men de har sikkert ikke forandret på reglene etter det. Skulle man tro hvertfall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå