Gå til innhold

Ros og oppmuntring mottas med takk!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Slutta å røyke på mandag og det går kjempebra!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flinking!! Sitter sjøl og tygger Nicorette siden jeg har slutta med snusen... tyggtygg hehe

Skrevet

Du er flink!

Det som hjalp meg da jeg slutta å røyke var at jeg tenkte; "begynner jeg igjen nå er det bare 10 ganger verre for kroppen"

Jeg slutta på dagen, uten noen form for nicorette eller noe lignende, men det er ikke bare-bare.

Det blir bedre!!

:)

Skrevet

Du er flink!

Det som hjalp meg da jeg slutta å røyke var at jeg tenkte; "begynner jeg igjen nå er det bare 10 ganger verre for kroppen"

Jeg slutta på dagen, uten noen form for nicorette eller noe lignende, men det er ikke bare-bare.

Det blir bedre!!

:)

Takk! Slutta på dagen jeg også. Kjenner jo at jeg har litt lyst på røyk av og til, men da tenker jeg bare: Hvorfor skal jeg?

Skrevet

Flinking!! Sitter sjøl og tygger Nicorette siden jeg har slutta med snusen... tyggtygg hehe

Takk! Klarer meg heldigvis uten noen form for hjelp, enda i hvertfall :P

Skrevet

Så flink du er! Snart vil du kjenne på kroppen gevinstene med å ikke røyke, bedre luktesans og lettere å puste :)

Skrevet
Så flink du er! Snart vil du kjenne på kroppen gevinstene med å ikke røyke, bedre luktesans og lettere å puste :)

Merker det allerede faktisk. Kom ut fra jobben forleden dag og kjente faktisk den friske sjølufta i nesen. Kan ikke komme på å ha kjent det før.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...