Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ sommerfugl Skrevet 11. august 2012 #1 Skrevet 11. august 2012 Slutta å røyke på mandag og det går kjempebra!
Kjærepære Skrevet 11. august 2012 #2 Skrevet 11. august 2012 Flinking!! Sitter sjøl og tygger Nicorette siden jeg har slutta med snusen... tyggtygg hehe
Dini Skrevet 11. august 2012 #3 Skrevet 11. august 2012 Du er flink! Det som hjalp meg da jeg slutta å røyke var at jeg tenkte; "begynner jeg igjen nå er det bare 10 ganger verre for kroppen" Jeg slutta på dagen, uten noen form for nicorette eller noe lignende, men det er ikke bare-bare. Det blir bedre!!
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ sommerfugl Skrevet 12. august 2012 Forfatter #4 Skrevet 12. august 2012 Du er flink! Det som hjalp meg da jeg slutta å røyke var at jeg tenkte; "begynner jeg igjen nå er det bare 10 ganger verre for kroppen" Jeg slutta på dagen, uten noen form for nicorette eller noe lignende, men det er ikke bare-bare. Det blir bedre!! Takk! Slutta på dagen jeg også. Kjenner jo at jeg har litt lyst på røyk av og til, men da tenker jeg bare: Hvorfor skal jeg?
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ sommerfugl Skrevet 12. august 2012 Forfatter #5 Skrevet 12. august 2012 Flinking!! Sitter sjøl og tygger Nicorette siden jeg har slutta med snusen... tyggtygg hehe Takk! Klarer meg heldigvis uten noen form for hjelp, enda i hvertfall
Major HotLips Houlihan Skrevet 12. august 2012 #6 Skrevet 12. august 2012 Så flink du er! Snart vil du kjenne på kroppen gevinstene med å ikke røyke, bedre luktesans og lettere å puste
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ sommerfugl Skrevet 12. august 2012 Forfatter #7 Skrevet 12. august 2012 Så flink du er! Snart vil du kjenne på kroppen gevinstene med å ikke røyke, bedre luktesans og lettere å puste Merker det allerede faktisk. Kom ut fra jobben forleden dag og kjente faktisk den friske sjølufta i nesen. Kan ikke komme på å ha kjent det før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå