martix Skrevet 11. august 2012 #1 Skrevet 11. august 2012 Hei. Noen som kan hjelpe meg? var inn på finn.no og fant en kjole jeg har ønsket meg lenge. Det er ei nettside som heter fashionwhitlove.net. Da jeg sendte mail til de virket de litt rare, da det første de svarte med var at " Vi er en seriøs butikk som har drevet i 6 år, helt seriøse" dette med seriøs i begynnelsen av en mail får meg til og tenke at det er de ikke! Jeg bryr meg ikke så mye om dette, annet enn at jeg ønsker meg den kjolen. På finn står det at den koster 590,- inkl frakt. Så etter noen mail om str og slikt skrev jeg at jeg vill ha den for 590,- inkl frakt. Men jeg vil betale med "kjøp sikkert' gjennom finn. Det eneste svare jeg får på det er at det tilbudet gjelder kun hvis jeg handler gjennom dem og forhåndsbetaler. Da blinker mine varsel lamper igjen. De gir meg ingen sikkerhet , så slipper jeg frakt på 250kr. Det haster litt, for jeg vil ha kjolen til lørdag, da jeg skal i bryllup. Noen som har noen erfaring med slikt, eller vet hva jeg burde gjøre? Finner også lite om firmaet på nett. men jeg ønsker meg den kjolen'!
Ladybird2014 Skrevet 11. august 2012 #2 Skrevet 11. august 2012 Hei! Jeg ser på nettsiden deres at de godtar Paypal. Har du Paypal-konto? Det er kjempetrygt, jeg har handlet myyyye på nett gjennom dem. De refunderer pengene dine dersom varen ikke skulle dukke opp. Lykke til med handelen:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå