Anonym bruker Skrevet 11. august 2012 #1 Skrevet 11. august 2012 Ikke party. Romantikk, stemning og historie.
jordbærsjokolade Skrevet 11. august 2012 #2 Skrevet 11. august 2012 Ikke party. Romantikk, stemning og historie. Wien eller Firenze!
Anonym bruker Skrevet 11. august 2012 #3 Skrevet 11. august 2012 Praha eller Vilnius (gamlebyen er fantastisk!)
Anonym bruker Skrevet 11. august 2012 #4 Skrevet 11. august 2012 Mine favoritter er Barcelona, Roma og Stockholm
Anonym bruker Skrevet 11. august 2012 #6 Skrevet 11. august 2012 Mine favoritter er Barcelona, Roma og Stockholm Jeg mente Barcelona, PRAHA og Stockholm
det er berre mordi Skrevet 11. august 2012 #7 Skrevet 11. august 2012 Jeg synes de gamle, små skakkjørte husene i Amsterdam er nydelige. Mange søte kanaler, lite biler og bare en drøss med sykler.
Anonym bruker Skrevet 11. august 2012 #10 Skrevet 11. august 2012 Synes mange av de fine storbyene har et luguber sexindustri i bakteppet. Som Amsterdam, Budapest og alle x øst-europeiske byer. Min mann ble invitert inn på strippeklubb i Praha med kone ved siden av og nyfødt i bæresele.
Anonym bruker Skrevet 11. august 2012 #15 Skrevet 11. august 2012 Bergen Bergen er sikkert en fin by, men noen storby er det IKKE. Vi har ingen storbyer i Norge faktisk...
Mandalas Skrevet 11. august 2012 #18 Skrevet 11. august 2012 Av de jeg har vært i liker jeg Wien og Stockholm best. Nydelige byer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå