Gå til innhold

Europas fineste storby er?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke party. Romantikk, stemning og historie.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ikke party. Romantikk, stemning og historie.

 

Wien eller Firenze!

Skrevet

Praha eller Vilnius (gamlebyen er fantastisk!)

Skrevet

Mine favoritter er Barcelona, Roma og Stockholm

Skrevet
Mine favoritter er Barcelona, Roma og Stockholm

 

Jeg mente Barcelona, PRAHA og Stockholm

Skrevet

Jeg synes de gamle, små skakkjørte husene i Amsterdam er nydelige. Mange søte kanaler, lite biler og bare en drøss med sykler.

Skrevet

Praha og Barcelona :)

Skrevet

Synes mange av de fine storbyene har et luguber sexindustri i bakteppet. Som Amsterdam, Budapest og alle x øst-europeiske byer. Min mann ble invitert inn på strippeklubb i Praha med kone ved siden av og nyfødt i bæresele.

Skrevet
Bergen :)

 

 

Bergen er sikkert en fin by, men noen storby er det IKKE. Vi har ingen storbyer i Norge faktisk...

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

Roma og Barcelona

Skrevet

Av de jeg har vært i liker jeg Wien og Stockholm best. Nydelige byer! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...