Anonym bruker Skrevet 11. august 2012 #1 Skrevet 11. august 2012 Jeg har en kjæreste på 7'ende måneden som bor i samme by som meg. Han er fryktelig flink å ignorere meg når vi ikke er i samme by. Nå er jeg bortreist på andre uka, innenlands, men han driter faktisk i å ta kontakt. Jeg har ringt han noen ganger og han svarer kort og konsist og nesten litt avvisende om jeg skriver på facebook å snakke sammen hver eller annenhver dag er vel normalt det, når man ikke tilbringer tid sammen? Virker ikke som han synes det. Lurer på om han er lei av meg, for han var veldig ivrig på å ta kontakt hver dag når alt var helt nytt. Jeg ringer han ikke 5 ganger om dagen akkurat, men jeg er i hvertfall opptatt av å spørre han om han har hatt en fin dag på jobb, hva han har gjort idag +++, sånne hverdagslige ting. Føler ikke jeg maser, men kanskje han synes det. Nå får jeg vel høre: "He's not that into you" og blablabla og kanskje dere har rett. For her sitter jeg og faktisk vurderer å slå opp.. Om han er drittlei av meg og ikke vil ha meg kan han vel si det rett ut. Når vi tilbringer tid sammen forteller han meg at han er glad i meg, han sa på telefon ( Når JEG ringte) at han savner meg og gleder seg til jeg kommer hjem.. Men det er når jeg reiser bort at han slår denne siden til. DRITTLEI av å føle meg ignorert og likt kun når det passer han. Hater denne her siden av han, men både jeg og datteren min er glad i han :/ Hjertesukk fra meg...
Anonym bruker Skrevet 11. august 2012 #2 Skrevet 11. august 2012 Og overskriften, glemte å si det Neste uke skal jeg altså hjem.. Og vurderer å ikke si noe som helst frem til da, bare for å faktisk teste om det er jeg som tror han ignorerer meg, eller at han faktisk gjør det. Mtp kontakt, kanskje barnslig men...
Mrs Smith Skrevet 11. august 2012 #3 Skrevet 11. august 2012 Tror det er greit å holde litt avstand en stund ja, eller rett og slett spørre han rett ut? Kommer litt an på forholdet deres. Jeg ville nok holdt litt avstand, for å se om han våkner. Kan ikke ta deg for gitt vettu ;-)
det er berre mordi Skrevet 11. august 2012 #4 Skrevet 11. august 2012 Gjør det. Men, ja.. Det høres ut som om du er der til han finner seg noe bedre..
Anonym bruker Skrevet 11. august 2012 #5 Skrevet 11. august 2012 Hmmm, dette hørtes dessverre litt rart ut spør du meg. De gangene jeg har hatt kjæreste og vi har vært borte fra hverandre har vi snakket sammen hver eneste dag og opptil flere ganger om dagen. JEG ville tatt dette som en rød, blinkende varsellampe.
Anonym bruker Skrevet 11. august 2012 #6 Skrevet 11. august 2012 Ja, det hadde jeg gjort. Hadde vel blitt så barnslig at jeg hadde tenkt (uten å si noe om det til han) at vi får ringe annenhver gang en periode og se hvor lang tid det tar før han tar kontakt når det er hans tur. Jeg hadde nok også tolket det som at han ikke var så veldig forelsket...
Anonym bruker Skrevet 11. august 2012 #7 Skrevet 11. august 2012 Tror ikke han har hatt noe særlig til damer etter eksen var utro mot han og dumpet han for 1,5 år siden. Jeg vet det enda er noe han sliter med, men ber til gud om at han ikke har følelser for henne enda. Hun bor langt unna da.. Siden han ignorerer meg så j*vla mye er det vel egentlig like greit at han ikke har meg i det hele tatt da. Føler faktisk jeg fortjener bedre enn det her.
Anonym bruker Skrevet 11. august 2012 #8 Skrevet 11. august 2012 Er ikke meningen man skal gå rundt med slike tanker etter 7 mnd sammen, da skal det fremdeles være sånn at man ikke får nok av hverandre og tilbringer hvert ledige øyeblikk sammen og snakker sammen minst hver dag... Du fortjener nok bedre enn dette ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå