Anonym bruker Skrevet 11. august 2012 #1 Skrevet 11. august 2012 Skulle ikke tro de gjorde på stort annet...De har sex hver bidige dag og ikke er de unge og nyforelskede lenger heller...Blir gaaal....bor i gammel bygård så lett å høre dem! Verste er at han er kjent artist. Nesten så jeg fikk lyst å ringe Se og Hør eller noe..hoho..
LillaGorilla♥♥ Skrevet 11. august 2012 #2 Skrevet 11. august 2012 Må man være nyforelska for å ha sex hver dag?
Gjest Heartbroken Skrevet 11. august 2012 #4 Skrevet 11. august 2012 Du vil ringe Se og Hør og fortelle at naboen har et sunt sexliv? Selv det bladet kan da ikke anse det som en nyhet Alt man kan irritere seg over, tenker jeg Eller misunne???
Mrs Smith Skrevet 11. august 2012 #5 Skrevet 11. august 2012 Super for dem at sexlivet fungerer men kjipt å høre på, vet akkurat hvordan det, hadde også noen naboer som holdt på sent og tidlig.
Anonym bruker Skrevet 11. august 2012 #7 Skrevet 11. august 2012 Gud du er bedrevitende, Heartbroken! Grrrrrrrrrrrrrrrr! Lei alle spydighetene dine.
Anonym bruker Skrevet 11. august 2012 #8 Skrevet 11. august 2012 Men du er sikker på at du vet hvilken nabo det er snakk om altså? Vi bor i bygård selv, og om sommeren, når alle har vinduene åpne og det er fint vær, høres det godt når noen har seg. Det er likevel vanskelig å finne ut nøyaktig hvem det er snakk om da slik lyd bærer lett mellom bygårds-bakgårdene....
Anonym bruker Skrevet 11. august 2012 #9 Skrevet 11. august 2012 Men du er sikker på at du vet hvilken nabo det er snakk om altså? Vi bor i bygård selv, og om sommeren, når alle har vinduene åpne og det er fint vær, høres det godt når noen har seg. Det er likevel vanskelig å finne ut nøyaktig hvem det er snakk om da slik lyd bærer lett mellom bygårds-bakgårdene.... Jeg er ganske så sikker ja. Vi har ingen under oss og lyden kommer definitivt ovenfra. Og når de begge er tilhengere av Kondomeriet og Cecilie Kjensli på Facebook sier det litt:) HI
Anonym bruker Skrevet 11. august 2012 #10 Skrevet 11. august 2012 Men du er sikker på at du vet hvilken nabo det er snakk om altså? Vi bor i bygård selv, og om sommeren, når alle har vinduene åpne og det er fint vær, høres det godt når noen har seg. Det er likevel vanskelig å finne ut nøyaktig hvem det er snakk om da slik lyd bærer lett mellom bygårds-bakgårdene.... Jeg er ganske så sikker ja. Vi har ingen under oss og lyden kommer definitivt ovenfra. Og når de begge er tilhengere av Kondomeriet og Cecilie Kjensli på Facebook sier det litt:) HI ååååja, du er en stalker?
Gjest Heartbroken Skrevet 11. august 2012 #11 Skrevet 11. august 2012 Gud du er bedrevitende, Heartbroken! Grrrrrrrrrrrrrrrr! Lei alle spydighetene dine. Men deg er det sikkert ingen som er lei?
*Yuna* Skrevet 11. august 2012 #12 Skrevet 11. august 2012 Så flaut! Hadde ikke vært høy i hatten etterpå hvis jeg visste at andre hadde hørt oss. Ønsker ikke dele de lydene med andre
Anonym bruker Skrevet 11. august 2012 #13 Skrevet 11. august 2012 Men du er sikker på at du vet hvilken nabo det er snakk om altså? Vi bor i bygård selv, og om sommeren, når alle har vinduene åpne og det er fint vær, høres det godt når noen har seg. Det er likevel vanskelig å finne ut nøyaktig hvem det er snakk om da slik lyd bærer lett mellom bygårds-bakgårdene.... Jeg er ganske så sikker ja. Vi har ingen under oss og lyden kommer definitivt ovenfra. Og når de begge er tilhengere av Kondomeriet og Cecilie Kjensli på Facebook sier det litt:) HI ååååja, du er en stalker? Eh, nei. Når man er venner på FB er det ikke så vanskelig å se hva folk liker . HI
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 11. august 2012 #14 Skrevet 11. august 2012 Men du er sikker på at du vet hvilken nabo det er snakk om altså? Vi bor i bygård selv, og om sommeren, når alle har vinduene åpne og det er fint vær, høres det godt når noen har seg. Det er likevel vanskelig å finne ut nøyaktig hvem det er snakk om da slik lyd bærer lett mellom bygårds-bakgårdene.... Jeg er ganske så sikker ja. Vi har ingen under oss og lyden kommer definitivt ovenfra. Og når de begge er tilhengere av Kondomeriet og Cecilie Kjensli på Facebook sier det litt:) HI ååååja, du er en stalker? Eh, nei. Når man er venner på FB er det ikke så vanskelig å se hva folk liker . HI Istedet for å irritere deg over at naboene er lykkelige og har godt sexliv, kan du kanskje gjøre noen tiltak for å forbedre ditt eget sexliv med mannen? Siden du tror at man må være nyforelsket for å ha sex hver dag?
Gjest Løvemusene Skrevet 11. august 2012 #15 Skrevet 11. august 2012 Gud bedre, det må da få være lov til å irritere seg over ting her i verden, uten å måtte være misunnelig eller...?? Skjønner deg godt hi, alle lyder fra naboer er irriterende, derfor vi flytta ut på landet
Ikkenonick Skrevet 11. august 2012 #16 Skrevet 11. august 2012 Kondomeriet og Cecilie Kjensli?! Hahaha....
Leia81 Skrevet 11. august 2012 #17 Skrevet 11. august 2012 Her leverte vi lapp (to naboer uavhengig av hverandre) i postkassa til våre naboer... Det var mye lyd, klapp, og stønning, og til alle døgnets tider. Skrev at det var koselig for dem at de var forelska og hadde det bra, men at vi hadde satt pris på om de lukka vinduet i det minste. Etter det var det ikke så mye lyd lenger. Tror de hørte på meg, og godt var det! Unner alle å ha det bra, men når du kan klappe takten til naboer både sent og tidlig, da begynner det bare å bli heslig... ;P
Toocute Skrevet 12. august 2012 #18 Skrevet 12. august 2012 Ei tidligere venninne fortalte meg at de hadde noe naboer som bodde over dem. Hver kveld hørte noe vibrerende hele tiden. Ja en dildo. Så det min venninne gjorde, var å kjøpe batterier til dem, hang dem på døra til dem. Hun sa til meg,.de trenger vell nye vist det skulle gå tomt hint. Hint. Hehe
Musemorbr / Skrevet 12. august 2012 #19 Skrevet 12. august 2012 Den med batteriene var fin. Hvis det var det hun hørte da, og ikke en massasjestol, fotmassasjeapparat, eller vibrerende vippestol. Hi, ring se og hør du. Det er helt klart en sensasjonsnyhet at en kjent artist har seg med sin egen kone og ikke gud og hvermann. Tenke seg til en kjendis som ikke er utro, men tenner på den han har vært gift med lenge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå