Anonym bruker Skrevet 11. august 2012 #1 Skrevet 11. august 2012 He, he trenger litt inspirasjon her. 1. Bruker du og partner leketøy på hverandre? I tilfelle hva? 2. Favorittstilling? 3. Har du noen triks som gjør partneren din ekstra kåt? 4.Hva fantaserer han/hun at du skal gjøre i senga? Om han/hun forteller da... 5. Trekantfantasi? 6.Hetero par: Tenner mannen i forholdet på å bruke dildo/vibrator på partner eller ser han på det som "konkurrent"? 7. Hva er din/deres største fantasi som du ønsker å virkeliggjøre? 8.Beste sexstips? Får vel starte selv! 1. Bruker du og partner leketøy på hverandre? I tilfelle hva? Ja dildo, vibrator o.l 2. Favorittstilling? Ligge på siden i en slags saks, eller bakfra. 3. Har du noen triks som gjør partneren din ekstra kåt? Hmm "raspe" lett med neglene over huden. Kysse på halsen. 4.Hva fantaserer han/hun at du skal gjøre i senga? Om han/hun forteller da... Litt kjedelig der. Forteller stort sett om fantasier på vanlig sex som vi har...Han fantaserer om å bli brukt. Det gjør vel jeg også. 5.Trekantfantasi? Nei...Ikke fra min side ihvertfall... 6. Hetero par: Tenner mannen i forholdet på å bruke dildo/vibrator på partner eller ser han på det som "konkurrent"? Tenner på det. Liker å se penetrasjonen tror jeg. + at jeg blir skikkelig kåt av å bli lekt med. 7. Hva er din/deres største fantasi som du ønsker å virkeliggjøre? Han ønsker å bli dominert litt. Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal gjøre det...Jeg fantaserer mye om analsex og dp med pikk/ dildo. Er så heldig å får det:-D 8. Beste sexstips? Sende hete sms til han på jobb. Ganske klar når han kommer hjem da;-)
Anonym bruker Skrevet 11. august 2012 #3 Skrevet 11. august 2012 1. Bruker du og partner leketøy på hverandre? I tilfelle hva? Nope, ser ikke/har ikke behovet 2. Favorittstilling? Bakfra eller fra siden så han kommer dyypt 3. Har du noen triks som gjør partneren din ekstra kåt? Begynne med en BJ Ellers så er det snakke dirty eller bruke kostymer/sexy klær 4.Hva fantaserer han/hun at du skal gjøre i senga? Om han/hun forteller da... Han liker å dominere, og like rollespill 5. Trekantfantasi? Nei og heldigvis ikke.. Det hadde ikke vært noe særlig å vite at han vil dra med inn en til i noe vi har sammen. 6.Hetero par: Tenner mannen i forholdet på å bruke dildo/vibrator på partner eller ser han på det som "konkurrent"? Nei, da føler han seg dårlig i senga.. Men jeg trenger ikke og koser meg med han. Liker ikke å bruke dildo/vibrator uansett, så det går fint. 7. Hva er din/deres største fantasi som du ønsker å virkeliggjøre? å møtes som "fremmede", ta inn på hotell hvor vi har oss osv osv.. 8.Beste sexstips? Ikke MAS! Det verste både menn og kvinner vet når det kommer til sex er masing. Gi hverandre litt albuerom og SNAKK SAMMEN OM HVORDAN DU VIL HA DET I SENGA!
Anonym bruker Skrevet 11. august 2012 #4 Skrevet 11. august 2012 Først og fremst, jeg bør antagelig ikke svare, siden jeg ikke lever i et normalt forhold. Vi er tre. To menn og meg... Men jeg svarer likevel jeg:) 1. Ja. Hva, vel, listen er lang og vi har en egen kommode fylt med kun leketøy. Fortrinnsvis leketøy til bruk på meg, Gutta har penisringer i en del varianter. 2. Midt mellom disse to fantastiske mennene:) Når vi er bare meg eg en til, kommer det litt an på humøret. Men 69 begge veier er trivelig! 3. Den ene har piercet brystvortene. Fungerer omtrent som påknapper på kaffetraktere, en berøring så starter det:) Han andre er litt vanskeligere, men et mykt kyss, et lystent blikk og så bite ham på halsen når han ikke forventer det funker alltid. 4. Vi har i grunn få fantasier igjen vi. Den ene fantaserer om å ha med en kvinne til når vi bare er to, slik at han kan få være litt i fokus. Jeg får i grunn dekket alle mine fantasier så raskt jeg nevner dem, og er litt tom om dagen. 5. Eh, nei egentlig ikke. Det er jo hverdagen. Men fantasien har jo vært der, tydeligvis! Har dog fantasert om at tre menn kunne være spennende, men ser for meg at det må være fryktelig mye arbeid for min del:p 6. Begge mine menn har et hovedfokus, og det er meg. De tenner på at jeg nyter, og dermed vil dildo etc være helt uproblematisk og definitivt ikke en konkurrent. (Jeg mener, de deler jo allerede...) 7. Ingen for øyeblikket. 8. Sl¨å ut håret, nyt, frist, elsk, og nyt igjen! Og ikke glem det bort i en hektisk hverdag! Det er lite som slår spontan hverdagssex, og det er fantastisk herlig å bare ha så lyst at man heller tar en runde over kjøkkenbenken enn å gå helt opp i etasjen over hvor senga står:)
Anonym bruker Skrevet 11. august 2012 #5 Skrevet 11. august 2012 1. Bruker du og partner leketøy på hverandre? I tilfelle hva? Dildo og vibrator som i hovedsak blir brukt på meg, men han er ikke fremmed for dem han heller 2. Favorittstilling? Missionær. Mannen har i overkant stor penis og alt annet gjør egentlig vondt... 3. Har du noen triks som gjør partneren din ekstra kåt? Et blikk. En berøring. Et lite bitt i øreflippen og han er i gang 4.Hva fantaserer han/hun at du skal gjøre i senga? Om han/hun forteller da... Analsex. 5. Trekantfantasi? Nei, aldri. 6.Hetero par: Tenner mannen i forholdet på å bruke dildo/vibrator på partner eller ser han på det som "konkurrent"? Skal mye til for at han ser på et leketøy som en konkurrent gitt, så ja, han tenner på det. 7. Hva er din/deres største fantasi som du ønsker å virkeliggjøre? Sex på offentlige steder, anal, rollespill... 8.Beste sexstips? Likte det den over sa. Elsk og nyt
Anonym bruker Skrevet 11. august 2012 #6 Skrevet 11. august 2012 Hyggelig at noen ville svare! Anonym #4 Klart du også kan svare!!! Det var ganske utradisjonelt:-) Ble jo litt nysgjerrig nå. Hvordan takler mennene det i forhold til sjalusi osv? Er de bifile? Og er du over gjennomsnittet glad i sex?;-) Om du har lyst til å fortelle da!
Anonym bruker Skrevet 11. august 2012 #7 Skrevet 11. august 2012 Slike menn er naturlig nok ikke sjalu:) I bunnen ligger et godt, varig, ekteskap. (Med den ene av disse) Oppå ligger i utgangspunktet en fantasi om mer enn en mann i sengen, slik mange kvinner fantaserer om, og vi var så heldige at han vi traff ikke bare hadde erfaring med å være "gjest" fra tidligere, men også er en flott, hyggelig, kjekk mann. I tillegg hjelper det jo på at vi alle har meget velfylte kalendere i jobbsammenheng, og delvis også privat. Sexlysten er som hos de fleste andre, varierende. Men det gir stadig merskmak når de er to, det er så utrolig mye mer man kan prøve, nyte og utforske når man er flere. Sexen er jo selvfølgelig gulroten her:) Ano nr 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå