Anonym bruker Skrevet 11. august 2012 #1 Skrevet 11. august 2012 kan de man har sendt private meldinger med se at man har skiftet nick da ? Jeg har skiftet nick og vil ikke at noen skal vite det
Anonym bruker Skrevet 11. august 2012 #3 Skrevet 11. august 2012 Jo jeg mener nicket bytter i alle pm du har liggende også. Så de kan se det nye nicket ditt.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 11. august 2012 #4 Skrevet 11. august 2012 Ja, det kan man. I mange tilfeller kan man se innleggene man tidligere har skrevet også, om man går inn på profilen din. Før var det også sånn at nicket bak de "gamle" innleggene også skifta, vet ikke om det er sånn nå etter de la om.
2 hjertegull :) Skrevet 11. august 2012 #5 Skrevet 11. august 2012 Jeg mener at det nye nicket vises på gamle innlegg. Så de som husker at det gamle nicket ditt la ut akkurat DET innlegget, så vet de også da ditt nye nick.. Tror jeg
Anonym bruker Skrevet 11. august 2012 #6 Skrevet 11. august 2012 Takk for svar dere Men hvor kan man lese gamle PM? Jeg har ikke send noen PM med noen siden forumet ble gjort om i jula. Forhåpentligvis er de slettet slik at ingen kan se mitt nye fine nick?? Hihi Har venninner her inne som jeg har sendt mld med, og av og til vil jeg jo bare være heeelt anonym - derfor jeg spørr så fælt. HI
LillaGorilla♥♥ Skrevet 11. august 2012 #7 Skrevet 11. august 2012 Jeg har alle mine meldinger liggende på profilen min, alle jeg har fått også, siden jeg begynte her..
Gjest Sekretøsa Skrevet 11. august 2012 #8 Skrevet 11. august 2012 Joda, det ligger på gamle meldinger. har meldinger fra lenge lenge siden, type flere år.... Og der står dette nicket selvom jeg hadde et annet når jeg skrev de
Anonym bruker Skrevet 11. august 2012 #9 Skrevet 11. august 2012 Oki Hvor finner dere meldingene da? Er inne og ser i menyen på min brukerkonto men ser ingen "postkasse". Jaja, da må jeg passe på og poste som anonym om det er noe spesielt jeg lurer på Takk for hjelpen alle sammen! HI
LillaGorilla♥♥ Skrevet 11. august 2012 #10 Skrevet 11. august 2012 På høyre siden her på selve forumet, vil du se nicket/profilnavnet ditt. Over det igjen er det en liten "konvolutt" til venstre, og et "hode" til høyre. Trykker du på den konvolutten kommer det opp en gardin med meldingene dine på, og du kan velge å se alle ved å trykke på det øverst der. Da kan du bla deg frem og tilbake i alle meldinger du har fått og sendt.
Gjest lillemor og lillefrøken Skrevet 11. august 2012 #11 Skrevet 11. august 2012 Du kan jo alltids opprette en helt ny profil da, så sletter du alt av gammel info om deg selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå