Mango86 Skrevet 11. august 2012 #1 Skrevet 11. august 2012 Hvor tidlig etter fødsel kan en starte med prevansjon? P-piller bl.a... Har du tenkt noe på hvilke prevansjonsmiddel du skal bruke? Har du brukt noe du har vært veldig fornøyd med tidligere? Nå er det en stund til den lille kommer, men jeg har allerede begynt å tenke på det, og aner ikke hva jeg skal gå for. Var for så vidt fornøyd med p-pillene mine, helt til jeg ble gravid når jeg tok de
~HelenMarie+3jenter~ Skrevet 11. august 2012 #2 Skrevet 11. august 2012 Setter inn hormonspiral ved 6 ukerskontroll. Nett som sist
Snartmammatil3 <3 Skrevet 12. august 2012 #3 Skrevet 12. august 2012 Jeg skal gjøre det samme som damen ovenfor. Har kjempegod erfaring med hormonspiral. Men vet om mange som har også har god erfaring med p-stav. Så det er vel bare å tenke igjennom hva man ønsker selv......
Bonanza Skrevet 12. august 2012 #4 Skrevet 12. august 2012 Har satt inn hormonspiral på 6 ukers kontrollen min etter begge svangerskapene mine. Har vært strålende fornøyd begge gangene. Nesten ikke mens, og jeg hadde heller ikke PMS!!!! ;-) det blir ny runde med hormonspiral når dette tredje og siste svangerskapet er over
anonym91 Skrevet 12. august 2012 #5 Skrevet 12. august 2012 går det an og bruke hormonspiral v/amming ? trodde det kun var mulig med kobberspiral eg. men har ingen erfaring selv. men det blir sikkert til at eg velger spiral selv denne gangen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå