Gå til innhold

Reklamen fra Kappahl er inne..

Anbefalte innlegg

Skrevet

den ekstremt fargede dressen(med ruter i forskjellige farger til venstre i margen) - kan den brukes til gutt? Synes selv den er på grensa, men kunne tenkt meg en slik fargerik vinterdress til min lille rakkar.

Lettere å se når han prøver å stikke over gjerdet :P

Videoannonse
Annonse
Gjest peacock
Skrevet

Synes den var tøff, jeg, om du legger til en blå lue er det nok ingen som er i tvil om "hva" som gjemmer seg inni! Ville faktisk hellere bruke den til gutt enn til jente :-) Nesten så jeg fikk lyst på den til sønnen min! Men husk at det en parkdress, ikke en vinterdress :-)

Skrevet

Synes også den farget dress var kul, men her i huset ville minstemann ha den i sort...

Og du kan fint bruke den som vinterdress.

Skrevet
Synes den var tøff, jeg, om du legger til en blå lue er det nok ingen som er i tvil om "hva" som gjemmer seg inni! Ville faktisk hellere bruke den til gutt enn til jente :-) Nesten så jeg fikk lyst på den til sønnen min! Men husk at det en parkdress, ikke en vinterdress :-)

Det er det de kaller en foret parkdress så den er tykk som en bobledress, ingen problem å bruke den om vinteren. Ville hatt en tynnere en som høst og vårdress.

Gjest peacock
Skrevet
Det er det de kaller en foret parkdress så den er tykk som en bobledress, ingen problem å bruke den om vinteren. Ville hatt en tynnere en som høst og vårdress.

åh, det var surt, vi har allerede vinterdress... Får håpe de har den neste år da! Takk for info :-)

Skrevet

Takk! Så den i dag da jeg var en snartur innom Kappahl, men stressa slik at jeg så den bare da jeg svinset forbi stativet ;) Tror jeg skal dra tilbake over helga å ta en skikkelig kikk!

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...