Anonym bruker Skrevet 11. august 2012 #1 Skrevet 11. august 2012 Glemte igjen en smartelefon igjen på en fest for et par mnd siden. Flyttet like etterpå fra byen, og fikk høre at telefonen var funnet og kastet på dynga. Lost cause tenkte jeg da.. Så var det tilfeldigvis slik at en av kameratene til eksen min har tatt telefonen og bruker den daglig, slik som jeg skjønner det. Har spurt eksen min om han kunne ha hentet telefonen for meg og sendt den til meg, men da hadde han som har telefonen ( fordi de er uvenner om dagen) satt seg på bakbeina og nektet han å komme for å hente telefonen. Har INGEN andre som kan hente telefonen for meg/eller som har mulighet. Jeg er ikke i byen for øyeblikket og har ikke mulighet å hente den.. Så hva, kan jeg politianmelde saken og få de til å hente den? Dette er en telefon jeg fortsatt nedbetaler på..
Anonym bruker Skrevet 11. august 2012 #2 Skrevet 11. august 2012 Kan du ikke be han som bruker den om å sende den til deg da, true med politiet om han ikke gjør det. Ikke noen stor operasjon å gå på posten og putte den i en frankert boblekonvolutt, det burde han klare.
Anonym bruker Skrevet 11. august 2012 #3 Skrevet 11. august 2012 Nei det nekta han gitt.. Da måtte jeg komme å hente den selv! Og han nekter som sagt andre å hente den..
Anonym bruker Skrevet 11. august 2012 #4 Skrevet 11. august 2012 Du kan anmelde. men politiet kommer nok ikke til å hente telefonen for deg.
Gjest Visten Skrevet 11. august 2012 #5 Skrevet 11. august 2012 Du glemte telefonen, noen påsto at den var kastet, du betaler fortsatt på den og kompisen til eksen din har tatt den og nekter å gi den tilbake. Er ikke det en soleklar anmeldelse da? Hvilken drittsekk er det egentlig som tror man kan gjøre noe slikt og få beholde telefonen?
Anonym bruker Skrevet 11. august 2012 #6 Skrevet 11. august 2012 Ja, jeg har sagt til han som har den at hvis han vil ha den får han kjøpe den! Men neida.. Vetta f*en hva man skal gjøre? Politiet vil vel ikke hente den nei, men kanskje han tar til vett og leverer den på politistasjonen da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå