Mamma_til_2 Skrevet 11. august 2012 #1 Skrevet 11. august 2012 - første tiden dere bynte og bruke sminke? jeg bynte vell da jeg var ca 13år og har sett bilder av meg fra den tiden, jeg så jo ikke ut i måneskinn en gang fatter ikke at mamma lot meg gå på skolen slik!!
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 11. august 2012 #2 Skrevet 11. august 2012 Hehe... Ja, jeg var vel en av de siste jentene i klassen som begynte. Var 15 år og brukte så lite sminke is tarten at ingen så det nesten. Økte på litt da, men har aldri vært oversminket egentlig. Mamma var veldig nØye med å lære meg diskret make-up med gode produkter. Unntaket er en veldig kort periode som 15-åring da jeg hadde en svart periode og for moro skyld brukte masse svart Øyensminke og leppestift.
Mamma_til_2 Skrevet 11. august 2012 Forfatter #3 Skrevet 11. august 2012 Jeg husker nå at jeg hadde en BLå periode blå øyenskygge og blå maskara, GRøSSSS!!!!
Gjest Miryks Skrevet 11. august 2012 #4 Skrevet 11. august 2012 Begynte så smått å ekspremintere i 5.klasse, til pappas store misnøye. Husker jeg sminket meg da vi skulle ut å feire mamma og pappas bryllupsdag. Mamma synes jeg var såååå fin, og pappa holdt på å få anfall . Lille jenta hans med maskara, øyeskygge, eyeliner og leppestift! Verden går under! Jeg var 12 år da, tror jeg.
Anonym bruker Skrevet 11. august 2012 #5 Skrevet 11. august 2012 Begynte så smått å ekspremintere i 5.klasse, til pappas store misnøye. Husker jeg sminket meg da vi skulle ut å feire mamma og pappas bryllupsdag. Mamma synes jeg var såååå fin, og pappa holdt på å få anfall . Lille jenta hans med maskara, øyeskygge, eyeliner og leppestift! Verden går under! Jeg var 12 år da, tror jeg. Dom og teit
Gjest Miryks Skrevet 11. august 2012 #6 Skrevet 11. august 2012 Begynte så smått å ekspremintere i 5.klasse, til pappas store misnøye. Husker jeg sminket meg da vi skulle ut å feire mamma og pappas bryllupsdag. Mamma synes jeg var såååå fin, og pappa holdt på å få anfall . Lille jenta hans med maskara, øyeskygge, eyeliner og leppestift! Verden går under! Jeg var 12 år da, tror jeg. Dom og teit Ny her, skjønner jeg Bare se og lær ei ukes tid, så lærer du hvordan du skal trolle ^^,
Anonym bruker Skrevet 11. august 2012 #7 Skrevet 11. august 2012 Begynte så smått å ekspremintere i 5.klasse, til pappas store misnøye. Husker jeg sminket meg da vi skulle ut å feire mamma og pappas bryllupsdag. Mamma synes jeg var såååå fin, og pappa holdt på å få anfall . Lille jenta hans med maskara, øyeskygge, eyeliner og leppestift! Verden går under! Jeg var 12 år da, tror jeg. Dom og teit Ny her, skjønner jeg Bare se og lær ei ukes tid, så lærer du hvordan du skal trolle ^^, Like ekkel som du er Du kan det du og trolle
B-gjengen Skrevet 11. august 2012 #8 Skrevet 11. august 2012 Jeg brukte sminke fra 6-7klasse. Det var bare i konkurranser da,men vi så jo ut som brunkremdokker der vi holdt på i apperatene. Men starta ikke å sminke meg til hverdags før 9klasse.
Musemorbr / Skrevet 11. august 2012 #9 Skrevet 11. august 2012 Det var vel da jeg var rundt 13 år, om jeg husker riktig. Kjøpte sminken selv, og satt lenge forran speilet for å øve. Min mor bruker ikke sminke, så det var ingenting å låne eller lære der. Mange i klassen min brukte mye sminke, så jeg hadde en viss anelse om hvordan jeg ikke ville se ut. Grønn kajal var inn, men jeg gikk for en forsiktig grønn-brun, som jeg faktisk nylig har kjøpt igjen og kler veldig. Ellers gikk det i brun mascara og lys øyenbrynblyant. Kjøpte billigste merket hos adelsten, husker jeg. Da HM kom til byen, tok det litt mer av. I niende gikk jeg med "sivjensen-øyelokk" som da er hvit shimmer-krem-øyenskygge. Litt over the top, men alt i alt var jeg så forsiktig av meg at jeg alltid så ok ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå