Anonym bruker Skrevet 10. august 2012 #1 Skrevet 10. august 2012 Skal i bryllup om en mnd's tid, og leter desperat etter antrekk... Har kommet frem til kjolen på bildet (trooor jeg), men hvilket alternativ på sko/veske er best? Ser at det øverste passer best mtp farge, men det nederste er det kuleste alternativet
1down Skrevet 11. august 2012 #4 Skrevet 11. august 2012 Jeg syns det nederste var helt klart kulest, men det øverste egner seg kanskje best i bryllup?
hysterika Skrevet 11. august 2012 #6 Skrevet 11. august 2012 (endret) Man skal vel egentlig ikke ha hvit kjole i bryllup - med mindre man er bruden. Endret 11. august 2012 av hysterika
Anonym bruker Skrevet 11. august 2012 #7 Skrevet 11. august 2012 Jeg ville aldri gått i en så lys kjole med tyll på i et bryllup. Så ut som en kort brudekjole eller brudepikekjole synes jeg.... Regner med du skal være vanlig gjest? Da ville jeg valgt kjole i en helt annen farge. Har selv vært i bryllup hvor bruden har skiftet til en mer partyvennlig kjole på festen etterpå og hadde du kommet i en slik kjole som det der hadde du blitt vedlig lik bruden.
Anonym bruker Skrevet 11. august 2012 #8 Skrevet 11. august 2012 Fin kjole, men passer seg ikke i bryllup:)
Anonym bruker Skrevet 11. august 2012 #9 Skrevet 11. august 2012 De øverste skoene, men absolutt ikke den kjolen.
Anonym bruker Skrevet 11. august 2012 #10 Skrevet 11. august 2012 Kjolen er vel for lys til at det passer seg helt i et bryllup?
Gjest tilda med to små <3 Skrevet 11. august 2012 #12 Skrevet 11. august 2012 Anbefaler deg å finne en helt annen kjole! Denne er som flere påpeker alt for lys og alt for kort. Synes forøvrig de nederste skoa var skikkelig fine!
snuppo Skrevet 11. august 2012 #13 Skrevet 11. august 2012 Jeg kjøpte min kjole her, og fikk den skreddersydd til meg. http://www.jennyjoseph.com/no/Bryllupsgjest-Kjoler-c39/?la=fromnavmenu
Anonym bruker Skrevet 11. august 2012 #14 Skrevet 11. august 2012 Du kan ikke bruke den kjolen i ett brylup om du ikke er bruden. For lys, for kort og for brusete.
BellaSuz Skrevet 11. august 2012 #15 Skrevet 11. august 2012 Skal i bryllup om en mnd's tid, og leter desperat etter antrekk... Har kommet frem til kjolen på bildet (trooor jeg), men hvilket alternativ på sko/veske er best? Ser at det øverste passer best mtp farge, men det nederste er det kuleste alternativet Det øverste er fineste kombinasjon, men jeg var ikke særlig fan av kjolen Ikke pga fargevalget da den ikke er hvit, men fasongen og det svært korte skjørtet. Det er da så utrolig mange andre fine kjoler i beige/ nude på asos:) Jeg har de øverste skoene selv, vær obs på at de er bittelitt små i str. Bruker 38 til vanlig, og de er sånn akkurat passe til kort tids bruk.
Anonym bruker Skrevet 11. august 2012 #16 Skrevet 11. august 2012 Tusen takk for alle svar! Grunnen til at jeg falt ned på den kjolen (etter å ha bladd gjennom uendelig mange!) er at den er den kjolen som skjuler best alle skavankene mine Ser at det er mange andre fine kjoler der inne, men de passer ikke denne håpløse kroppen! De som mener kjolen er hvit; det er den altså ikke - den er i fargen Oyster, som vel er en lys ferskenfarge... Men mulig at den er for lys for bryllup altså! Er ikke så enkelt å finne en farge som er riktig - sort, rødt og selvfølgelig hvitt er no-no. Angående lengden; modellen er 1,80 høy - jeg er 1,60... Den vil komme rett under kneet på meg Faderullan også, nå som jeg endelig trodde jeg hadde funnet noe som var brukendes... Men jeg bøyer meg i støvet for juryen her inne, og fortsetter letingen Har fremdeles lyst på de nederste skoene da... Synes de er så kule!! Og takk for tips om str - tar det med i beregningen
Anonym bruker Skrevet 11. august 2012 #17 Skrevet 11. august 2012 Jeg kjøpte min kjole her, og fikk den skreddersydd til meg. http://www.jennyjose...?la=fromnavmenu Tusen takk for tips! HI
snuppo Skrevet 12. august 2012 #18 Skrevet 12. august 2012 du skriver inn siste dagen du må ha kjolen. var kjempefornøyd med min kjole. fikk den som sagt skreddersydd, så da ble den jo perfekt på. :-) skal bare handle kjoler derfra igjenn. åsså vet jeg jo den passer når jeg får den, fikk mye kryt av den også :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå