Anonym bruker Skrevet 10. august 2012 #1 Skrevet 10. august 2012 Nb, jeg slanker meg igrunn ikke Har en BMI på 21 og prøver å trene noen dager i uka, jogging ++ Idag har jeg spist: En brødskive + en kopp kaffe på morgenen En iskaffe En kaffe igjen En liten porsjon middag med karrigryte og litt ris ( Kanskje på str med den minste porsjonen kyllinggryta du får fra fjordland, om noen vet str på den) 2-3 ruter stratos. En grov skive med ost nå på kvelden, + et glass frokostjus. Ser jo at jeg ikke spiser sånn kjempemasse, men mtp kcal innhold, er dette okei? Spiser ikke de største mengdene mat hver dag, men trenger ikke gå opp i vekt akkurat..
Glajenta ♥ Skrevet 10. august 2012 #2 Skrevet 10. august 2012 Jeg synes det var lite! Jeg er på slanker'n om dagen, og spiser mye mer enn det;-) Dvs; 3-4 knekkebrød med magert pålegg, et glass melk + frukt til frokost. Det samme til lunsj, evt. 2 skiver eller en salat istedenfor. En passe stor middagsporsjon og en knekkis, litt frukt, yoghurt eller noe sånn til kvelds. Ligger på ca 1500 kcal om dagen. Og er god og mett hvis jeg bruker kcal riktig ;-) Spiser du ingenting til lunsj?
Anonym bruker Skrevet 10. august 2012 #3 Skrevet 10. august 2012 Syns egentlig det virket som litt lite jeg, ingen mellommåltid og ikke frukt. Ang kcal innhold er det jo litt vanskelig å si, litt for lite spesifikk til det.
Anonym bruker Skrevet 10. august 2012 #4 Skrevet 10. august 2012 Jeg synes det var lite! Jeg er på slanker'n om dagen, og spiser mye mer enn det;-) Dvs; 3-4 knekkebrød med magert pålegg, et glass melk + frukt til frokost. Det samme til lunsj, evt. 2 skiver eller en salat istedenfor. En passe stor middagsporsjon og en knekkis, litt frukt, yoghurt eller noe sånn til kvelds. Ligger på ca 1500 kcal om dagen. Og er god og mett hvis jeg bruker kcal riktig ;-) Spiser du ingenting til lunsj? Neeeh, idag ble frokosten inntatt kl 11.00, så da var det middag i 16 tiden etter det ( Drakk iskaffen imellom da, den metta). Hender ofte at jeg hopper over måltider! HI
fikas Skrevet 10. august 2012 #5 Skrevet 10. august 2012 Kjære tid, jeg ville sultet!! Pass på å få i deg nok proteiner i det minste- hvis ikke så har ikke kroppen en ting å bygge muskler fra og du vil i beste fall se tynn, sliten og dradd ut
Anonym bruker Skrevet 11. august 2012 #6 Skrevet 11. august 2012 Jeg prøver heller ikke å gå ned i vekt og har veid ca. det samme i ti år. Men jeg prøver å bli bedre til å spise frokost, var god i ferien, men nå må jeg ta meg sammen igjen ;-) Idag har jeg spist: Frokost: ingenting Lunsj: 1 skive grovbrød m skinke og mayonais, 1 skive grov brød med kaviar og et stort stykke agurk Ettermiddag: Litt sjokolade, eple og kaffe (2 kopper) Middag: Stekt andebrys med sopp, erter og aubergine (1 stor porsjon) Kveld: 5 små stykker lakriss Og så har jeg drukket vann og 2 glass solbærsaft Igår spiste jeg: Frokost og lunsj: Kaffe Ettermiddag (kl 15): To grove brødskiver med kaviar og agurk og et eple Middag: 1 stor porsjon thai green curry (hjemmelaget med laks og grøntsaker) Vann og solbærsaft
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå