Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pga. skadelig arbeidsmiljø kan jeg ikke jobbe i svangerskapet (er heldigvis student så blir ikke uten arbeid:) ). Skal sende inn søknad til NAV om svangerskapspenger. Lurer på om noen har i hodet hva som skal legges ved søknaden? Vet at det er skjema om tilrettelegging skrevet av legen, men hva annet skal være med? :)

Videoannonse
Annonse
Gjest peacock
Skrevet

Sjekk NAV.no - det står vel noe på det skjema du skal sende inn?, Er du fortsatt i tvil ringer du til NAV på mandag og spør. Da blir det riktig fra starten :-)

Skrevet

Arbeidsgiver må sende inn inntektsopplysninsskjemaet.

Skrevet

Takk for svar :) har kun mobilen tilgjengelig, så fant ikke mer info på nettsidene enn at det skulle ligge ved en forside. Skal sjekke på en pc eller ringe!

Skrevet

Legen min skrev på skjema, jeg tok det med på jobben hvor min nærmeste sjef signerte og sendte det inn sammen med inntektsopplysninger.

Skrevet

Legen skal si noe om din tilstand og arbeidsgiver må redegjøre for hvorfor det ikke er mulig å tilrettelegge eller omplassere deg. det holder ikke at den jobben du primært har er helseskadelig for fosteret. det må også godtgjøres at arbeidsgiver ikke har annet arbeid til deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...