pod Skrevet 10. august 2012 #1 Skrevet 10. august 2012 Pga. skadelig arbeidsmiljø kan jeg ikke jobbe i svangerskapet (er heldigvis student så blir ikke uten arbeid:) ). Skal sende inn søknad til NAV om svangerskapspenger. Lurer på om noen har i hodet hva som skal legges ved søknaden? Vet at det er skjema om tilrettelegging skrevet av legen, men hva annet skal være med?
Gjest peacock Skrevet 10. august 2012 #2 Skrevet 10. august 2012 Sjekk NAV.no - det står vel noe på det skjema du skal sende inn?, Er du fortsatt i tvil ringer du til NAV på mandag og spør. Da blir det riktig fra starten :-)
Anonym bruker Skrevet 10. august 2012 #3 Skrevet 10. august 2012 Arbeidsgiver må sende inn inntektsopplysninsskjemaet.
pod Skrevet 10. august 2012 Forfatter #4 Skrevet 10. august 2012 Takk for svar har kun mobilen tilgjengelig, så fant ikke mer info på nettsidene enn at det skulle ligge ved en forside. Skal sjekke på en pc eller ringe!
Nordhagenjentene :) Skrevet 10. august 2012 #5 Skrevet 10. august 2012 Legen min skrev på skjema, jeg tok det med på jobben hvor min nærmeste sjef signerte og sendte det inn sammen med inntektsopplysninger.
Kamomille Skrevet 10. august 2012 #6 Skrevet 10. august 2012 Legen skal si noe om din tilstand og arbeidsgiver må redegjøre for hvorfor det ikke er mulig å tilrettelegge eller omplassere deg. det holder ikke at den jobben du primært har er helseskadelig for fosteret. det må også godtgjøres at arbeidsgiver ikke har annet arbeid til deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå