Gå til innhold

Treningstips - i stedet for å bysse i søvn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du en baby som må bæres i søvn? Eller kanskje støvsugeren må stå på kontinuerlig for at lillegull skal sove? Da anbefaler jeg heller:

ROMASKIN!

Her sovner barnet etter to åretak, og mor og far får masse fin trim hele kvelden!

Mer spesfikt anbefaler jeg romaskinen Concept 2 - fordi hvis du først skal kjøpe en, så er det ingen andre som gjelder.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Betyr det at dere sitter og ror hele kvelden ellers våkner babyen? Da sier jeg som ungdommen sier så flott: Serr???

Skrevet

Hehe!

Heldigvis sovner babyen av seg selv også - så vi ror egentlig kun for treningen sin skyld. Men det er forbausende hvor fort hun sovner når vi starter å ro - og siden det er mange som har problemer med å få babyen til å gå til ro (pun intended), tenkte jeg at jeg kunne dele tipset.

Det viktigste er egentlig at det er fryktelig artig å ro!

HI

Skrevet

Da lurer jeg på... Hvor er babyen når dere ror??

Gjest Heartbroken
Skrevet

Jeg ser heller ikke for meg helt hvordan deres roing påvirker babyen? Og hvis baby sovner etter to tak - hvorfor ro 'hele' kvelden da?

Mulig det er altfor sent for meg, men jeg trenger en bedre forklaring kjenner jeg :)

Skrevet

Vi legger henne i vognbagen på gulvet ved siden av romaskinen. Romaskinen lager en sånn fin "suse-bølge-lyd". Og på samme måte som de som må ha på støvsugeren for at babyen skal sove, så våkner hun med en gang vi slutter å ro. Hun våkner også hvis vi ror for sakte.

Så kan man overføre ro-resultatene til Internett og sammenligne hvor mye man har rodd med hele resten av verden. Perfekt husmortrim! Og så kan man "rate" seg selv og sammenligne rotider med Tufte. Selv om det ikke ble så godt resultat for ham i OL, så har jeg fortsatt en del igjen å gå på før jeg tar ham igjen. Kanskje hvis neste baby får kolikk?

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...