Gå til innhold

Hva synes dere om Vossatassar sine klær?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en del av ytterklærne til gutten min og syns det er friske og fine farger. Tenkte å kjøpe noe inneklær også, men er faktisk litt usikker på hva jeg syns om de.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syntes klærne er fine og se på osv, men vi har ikke lommebok til å kjøpe slike dyre klær desverre. Men de ser jo kjempetøffe ut :D

Skrevet

Synes de er kjempe kule!! Jeg har veldig mye "klassiske" klær til ungene, men da er det gøy med litt vossatassar!! Freshe farger i hverdagen!

Skrevet

Dyre? På barnas hus syns jeg det virker som om det er faktisk noe av det billigere, og i tillegg nesten bestandig salg

Skrevet

veldig behagelige og slitesterke klær! liker:)

Skrevet

Digger dem. Men kjøper på xxl eller salg på Obs eller Barnas Hus. Nettbutikken deres er veldig dyr.

Skrevet

Ja der er det kansje litt billigere, har bare sett prisene på hjemmesiden :)

Skrevet

Syns de er kjempetøffe og ikke minst komfortable! Nylig fått øynene opp for de, og er begynt å digge de ;)

Skrevet

Guttungen har en del Vossatasser-klær, og dette er da kjempebillige klær? Iallefall inneklærne som vi har, ytterklær kjøper vi litt mer "kjente og trygge" merker, men kvaliteten på inneklærne er iallefall ok.

Skrevet

Kjempebillige?? Det koster 500 kr for en joggedress, f.eks, 600 for en one piece, 300 for ei bukse osv. Det er ikke kjempebillig, om man sammenligner med prisene på name it, hm, kappahl og lindex for eksempel.

Men - mange fine plagg, og mange mindre fine.

Skrevet
Kjempebillige?? Det koster 500 kr for en joggedress, f.eks, 600 for en one piece, 300 for ei bukse osv. Det er ikke kjempebillig, om man sammenligner med prisene på name it, hm, kappahl og lindex for eksempel. Men - mange fine plagg, og mange mindre fine.

Hmm...Barnas Hus her i Tromsø og XXL selger Vossatasser kjempebillig iallefall. 500 for en joggedress er foresten en grei pris syns jeg da...

Skrevet
Kjempebillige?? Det koster 500 kr for en joggedress, f.eks, 600 for en one piece, 300 for ei bukse osv. Det er ikke kjempebillig, om man sammenligner med prisene på name it, hm, kappahl og lindex for eksempel. Men - mange fine plagg, og mange mindre fine.
Hmm...Barnas Hus her i Tromsø og XXL selger Vossatasser kjempebillig iallefall. 500 for en joggedress er foresten en grei pris syns jeg da...

Grei pris, men ikke kjempebillig. :) Men du har rett, noen ganger kjører XXL, OBS o.l. tilbud på klærne, og da kan man få dem billigere enn på nettstedet til Vossatassar.

Skrevet

Liker ikke de klærne jeg, ser de fleste gjør det..

Synes de er litt grelle rett og slett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...