Gå til innhold

Sykronsvømming

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det OL's tåpligeste øvelse?

Jeg skjønner jo at det ligger utrolig mange timer trening bak, men det må da være lit trist å trene på å se ut som et fjols?

Smilende, sminket og med neseklype...... Jeg klarer ikke slutte å le når jeg sitter og ser på de. Huffameg ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er utrolig mange "teite" øvelser i OL. Synkronsvømming er definitivt på listen, men det er jammen mange andre også. Synes faktisk dressurridning er hakket verre........ sitte smilende på en "dansende" hest....

Skyting på løpende villsvin var ultrateit, men det er vel tatt av OL-programmet.......

Skrevet

Skiballett må vel være enda verre (riktig nok en vinteridrett da....)

Skrevet

Teit kanskje ja, men utrolig fascinerende :)

Skrevet

Syns det er veldig fint jeg

Skrevet

Satt akkurat å så på det nå, og jeg synes det er fascinerende!

Det ser vanskelig ut - hvert fall når de SITTER opp ned i vannet. Jeg får såvidt hodet under vann, så jeg hadde krepert halvveis.

Også de sommerfuglantrekkene til kineserne, da. Fiiint!

Skrevet

syns synkronsvømming er en facinerende sport jeg, og så mange kreative drakter, er imponert over rytterene i dressur ridinga også, måten de klarer å ha så god kontroll på ett vesen som veier så mye mer enn seg selv, der har du teamwork

Skrevet
syns synkronsvømming er en facinerende sport jeg, og så mange kreative drakter, er imponert over rytterene i dressur ridinga også, måten de klarer å ha så god kontroll på ett vesen som veier så mye mer enn seg selv, der har du teamwork

Selvfølgelig er det imponerende!!

Men er det idrett? Ikke i mine øyne iallefall

Skrevet

Kappgang er den desidert teiteste øvelsen!!

Hva er poenget med å se hvem som kan Gå fortest når man kommer seg raskere fram ved å løpe......??

Dessuten må de ha dommere underveis i løypa for å se at deltakerne faktisk GåR og ikke løfter bena litt for mye slik at det regnes som løping....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...