Gå til innhold

Kan man bruke hudfargede strømper ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og da mener jeg strømpebukse, i sandaler? Eller er det harry??

Grrrr, jeg liker ikke å gå med kjole når jeg ikke kan bruke støvletter!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor må du ha strømpebukse på? Om den skal være hudfarget så kan du jo likegodt gå uten?

Skrevet
Hvorfor må du ha strømpebukse på? Om den skal være hudfarget så kan du jo likegodt gå uten?

Nei, jeg kan ikke gå uten, har så stygge ben, årer som synes, må ha en strøpebukse for å beskytte meg og for å føle meg vel.

Skrevet

Jeg synes det passer med hudfarget strømpebukse til fest, til en fin kjole, men det ser litt rart ut til en sommerkjole til hverdags. Det er min mening, uten at jeg er en moteguru :)

Skrevet

Hva med å smøre bena dine med en lett bronzing krem (lett selvbruning).. Det vil dekke årer o.l. Ser penere ut enn hudfargede strømper i sandaler (som bare høres rart ut - sorry)

Skrevet

Jeg ville nok hatt lukkede sko til strømpebukse. Blir litt rart til sandaler synes jeg..

Skrevet

Man skal ikke ha strømpebukser i åpne sandaler/sko. Hvis du absolutt skal ha strømpebukser burde du velge lukkede sko. :)

Skrevet

Min ærlige mening; i sandaler er det ikke pent, nei. Skal man gå med kjole og ha strømpebukse på, må man ha lukkede sko.

Og som en over her sier, det passer ikke spesielt bra med sommerkjole/hverdagskjole, egner seg best til fest. :)

Skrevet

Du kan jo bruke ballerinasko istedenfor? Da er det ikke rart, synes jeg :) Bruk det du føler deg mest vel i, du!

Skrevet

Eller så kan du ha en lang kjole, så vises ikke leggene dine. ;)

Skrevet

I sandaler er det ikke fint med strømpebukse nei. Men jeg er også sånn at jeg ikke liker å gå uten, føler det blir klamt og lårene gnisser.

Skrevet (endret)

Jeg hadde på følelsen at strømpebukse i sandaler ikke var tingen.

Så da sitter jeg igjen med 3 alternativer, hva er best?

1) Jeg bruker bukse under kjolen, dvs. stram, tightslignenede bukse og sandaler (eller kanskje ankelboots??)

2) Jeg bruker strømpebukse og pumps (har ikke ballerina)

3) Jeg går med bukse og bluse

Hva er best? Jeg skal i dåp siste helga i august, så det er forhåpentligvis fortsatt sommer, selv i Bergen!

Endret av hysterika
Skrevet

Der finnes strømpebukse som heter sandaltoe.. De kan jo brukes i åpne sko.. De har ikke det feltet som vanligvis går over tærene! De er faktisk fine i åpne sko og sandaler!

Skrevet

Kjole, strømpebukse og pumps, definitivt! :)

Skrevet

Finnes jo tynne tights (uten føtter) - kunne det vært et alternativ? Da kan du fremdeles bruke sandaler, men skjuler bena...

Ellers så synes jeg faktisk at ankelboots er helt kurant å bruke jeg da :) Kult det vel!

Strømpis og pumps funker også fint :)

Det finnes forresten sånne "strømper på boks"... http://www.klikk.no/kvinneguiden/mote/article745945.ece

Skrevet

Tusen takk alle sammen! Dere har hjulpet meg med å kle meg siden 2000 :)

Skrevet
Og da mener jeg strømpebukse, i sandaler? Eller er det harry?? Grrrr, jeg liker ikke å gå med kjole når jeg ikke kan bruke støvletter!!

Jeg var i bryllup en sommer (og synes jeg ikke kunne gå uten strømpebukser) og brukte da modell med åpen tå. Funka fint det :)

De har det ihvertfall på Lindex og sikkert mange andre lignende butikker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...