Gå til innhold

Er det noe annet enn sopp dette kan være?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet at dere ikke er leger, men kanskje noen har litt erfaring eller peiling for det? Jeg har fått økt utflod..helt hvit og noe som kjennes ut som små nupper eller blærer eller hva det er litt rundt skjedeinngangen og i skjeden. De par siste gangene etter mensen så har jeg vært plaget med dette.. akkurat nå så klør det ikke noe særlig, kjenner litt svie, men ellers ingenting.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen? Skal til legen og 2 uker pga noe annet, tenkte jeg skulle få henvisning til gynekolog da, men er det noen som vet?

hi

Skrevet

Har du prøvd en sopp kur da? Evt så kan det være bakteriell vaginose og da må du til lege uansett :)

Skrevet
Har du prøvd en sopp kur da? Evt så kan det være bakteriell vaginose og da må du til lege uansett :)

Får man nupper av bakteriell vaginose da? Har lest masse på nettet ang dette for jeg tror jeg har det og, kjenner lukta spesielt godt om jeg får sæd inni skjeden. Men, alle de stedene jeg har lest så står det at det ikke er nødvendig å gå til legen med dette fordi i de fleste tilfellene så forsvinner det av seg selv,og at det ikke er farlig. Har jeg misforstått?

Hi

Skrevet

Nupper kan komme av mye rart. Høres mest ut som du har litt ubalanse nedentil når jeg tenker meg om. Prøvd noe melkesyrebakterier fra apoteket?

Skrevet
Nupper kan komme av mye rart. Høres mest ut som du har litt ubalanse nedentil når jeg tenker meg om. Prøvd noe melkesyrebakterier fra apoteket?

Nei, har ikke det..kan det virke mot sin hensikt? Altså om jeg ikke har noe ubalanse, kan det gjøre vondt verre? De nuppene,eller små kulene dukker bare opp når jeg har problemer med mye utflod og kløe..utfloden er luktfri forresten..

hi

Skrevet

Nei det gjør ikke vondt verre å prøve melkesyrebakterier. For kroppen tar bare opp de melkesyrebakteriene den trenger. :)

Skrevet

Kanskje du har en betennelse av noe slag. Ville prøvd de melkesyre tbl jeg, i tilfelle legen også anbefaler det, så kan du si at du allerede har prøvd.

Skrevet
Vet at dere ikke er leger, men kanskje noen har litt erfaring eller peiling for det? Jeg har fått økt utflod..helt hvit og noe som kjennes ut som små nupper eller blærer eller hva det er litt rundt skjedeinngangen og i skjeden. De par siste gangene etter mensen så har jeg vært plaget med dette.. akkurat nå så klør det ikke noe særlig, kjenner litt svie, men ellers ingenting.

Visst det bare er etter mens det kommer så kan det være at du reagerer på typen ob/ bind/truseinnlegg eller vaskemiddel du bruker det kan og hjelpe og "lufte" nedentil så ofte du får til for huden kan bli irritert av fukten som kommer i forbindelse med mens, jeg var plaget med dette etter min siste fødsel men skiftet vaskemiddel til neutral og bynte og sove naken :) bytta og truseinnlegg og det hjalp mye, kommer det nå så smører jeg LITT sinksalve på og borte er det :)

Skrevet
Snakk om domt innlegg

Du er rapportert for løgn og svindel, og jeg har bedt moderator om å utestenge deg. Sånne som deg vil vi ikke ha her inne.

Skrevet

Jeg reagerer slik om jeg bruker vanlig ob når jeg har mens, da får jeg sopp, såre slimhinner, kløe og ubehag.

Det hjelper med melkesyrebakterier, prøv f.eks Vivag vaginakapsler, det er helt ufarlig og gjør ikke vondt verre.

Neste gang du får mensen foreslår jeg at du bruker de tampongene fra apoteket som heter Ellen, de er innsatt med melkesyrebakterier så når jeg bruker de får jeg ikke noe ubehag etter mens.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...