Gå til innhold

God spekemat i Oslo/østlandet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet du hvor jeg får kjøpt kjempegod spekemat i Oslo/omegn? Jeg har invitert hele familien til spekemat og vil gjerne høre deres erfaringer :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skal du lage til selv eller bestille? Om du skal lage til ville jeg servert spekemat frå Stranda:) den er best.. den får du hos de fleste matbutikker

Skrevet

skal du lage til selv eller bestille? Om du skal lage til ville jeg servert spekemat frå Stranda:) den er best.. den får du hos de fleste matbutikker

Hei, jeg tenkte bestille da jeg skal ha det med meg til hytta. Har bare tenkt å være vertinne den helgen og ikke kokk ;-) takk for svar allikevel! HI

Skrevet

Hvor andre steder enn oslo kan du tenke deg bestille fra? Østlandet er stort:p

Skrevet

HI her, bor i Oslo men kunne fint kjørt både til Drammen eller Hamar hvis noen mener de vet om verdens beste spekemat ;-)

Skrevet

Romedal catering eller Gudbrandsen catering... Sist nevnte har jeg ikke prøvd, men hører veldig masse bra om maten der. Romedal catering får veldig masse skryt og er ikke veldig dyre på det heller:)

Skrevet

Hehe ellers kunne jeg nevnt meg selv :P men har liksom ikke kommet i gang med prosjektet mitt om å drive med slikt på heltid:p

Skrevet

Hehe ellers kunne jeg nevnt meg selv :P men har liksom ikke kommet i gang med prosjektet mitt om å drive med slikt på heltid:p

Takk, da tar jeg en titt innom hjemmesidene til de nevnte! Synd du ikke har kommet i gang, hadde gitt deg tilliten jeg ;-) HI

Skrevet (endret)

Takk for det:) får vertfall skryt av de jeg tar på meg.. så har allerede bestillinger til neste år.. så tar det som et godt tegn :) men lykke til med valget:) men vil anbefale deg uansett hvor du bestille å Ha litt stæsj til å pynte litt ekstra, gå til en god baker å kjøp noen deilige brød og kanskje sleng sammen en god rømmedressing eller en pastasalat. Det er kjapt gjort, og du som venninne kan høste litt ekstra skryt:)

Endret av Regnbuemamma
Skrevet

Fenaknoken i Oslo sentrum ved Rådhuset er en super butikk som er berømt for sin gode spekemat og gode utvalg, der får du sikkert det du trenger!

www.fenaknoken.no

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...