Gå til innhold

Nespresso kaffemaskin

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kitchen har 20% avslag på Nespresso kaffemaskiner, og jeg har sikla etter en slik i åresvis. Siden jeg er veldig glad i caffe latte har jeg lyst på en av typen med melkebeholder. Har sett på en Nespresso Lattissima+. Hører gjerne deres erfaringer med slike kaffemaskiner før jeg tar en endelig avgjørelse på om jeg skal kjøpe eller sikle etter en ennå noen år :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er veldig glad i min nespressomaskin for å starte dagen eller en kjapp espresso etter middag. Noen synes det er kronglete å måtte bestille kapsler over nett, siden de ellers kun selges på eger, men det er ikke noe problem for oss (bor i Oslo)

Nå har jeg i tillegg manuell kaffemaskin, så bruker den hvis jeg skal lage cappuchino og sånt, men for lattelovers burde den være perfekt! Enkel å grei å forstå seg på!

Skrevet

Jeg elsker min nespresso maskin! Melkeskummeren er knallgod, lager tykt skum av selv skummetmelk. Kaffien er i postkassen to dager etter den er bestill så d går lynkjapt. Kan absolutt anbefales!

Skrevet
Kitchen har 20% avslag på Nespresso kaffemaskiner, og jeg har sikla etter en slik i åresvis. Siden jeg er veldig glad i caffe latte har jeg lyst på en av typen med melkebeholder. Har sett på en Nespresso Lattissima+. Hører gjerne deres erfaringer med slike kaffemaskiner før jeg tar en endelig avgjørelse på om jeg skal kjøpe eller sikle etter en ennå noen år :)
Har hatt Nespressomaskin i flere år, og vi er kjempefornøyd med kvalitet og service. Kjøpte ny for noen måneder siden, Latissima, og drikker min tilmålte kaffe latte daglig. Vi har bare gode erfaringer.
Skrevet

Digger Nespresso sine maskiner.

Har en Citiz and milk med steamer på siden.

Så og si ingenting å vaske borsett fra selve melkebeholderen.

Skrevet

Hei. Jeg har vært Nespresso-selger og Lattissima er den som jeg personlig mener er den beste.

Den har seks knapper: vanlig stor kopp, espresso, varmt vann (slipper du å ha vannkoker i tillegg), stor kopp m/ melk og kaffe, liten kopp m/ melk og kaffe, varm melk (perfekt til å lage kakao, noe barn (og jeg) setter stor pris på).

Melkebeholderen har en egen bryter der su kan stille inn hvor steemet melk du vil ha (mer eller mindre skum). Den har også en knapp du holder inne etter bruk (til lysene slutter å blinke) så damper den hele mekanismen og du kan sette melken inn i kjøleskap. En VELDIG hygienisk maskin, da den også damper hele maskinen innvendig for hver kopp :)

Aldri hatt noe problem med bestilling av kapsler. Det er internett, butikk i oslo, app på mobilen og telefon som er døgnåpen.

Er kun de eldre kundene mine som har vært skeptisk til bestilling av kapsler, men da jeg fortalte om telefonen og at den var døgnåpen (har testet den selv kl. 03 om natta og møtte en hyggelig selger) og at de var veldig hjelpsomme om du trengte hjelp, så har de endret mening og jeg vet om flere som sier de er kjempe fornøyde (av de som var skeptiske).

Deilig kaffe er det også. Men vi har vanlig trakter i tillegg, til kannebruk og slikt.

Skrevet
Hei. Jeg har vært Nespresso-selger og Lattissima er den som jeg personlig mener er den beste. Den har seks knapper: vanlig stor kopp, espresso, varmt vann (slipper du å ha vannkoker i tillegg), stor kopp m/ melk og kaffe, liten kopp m/ melk og kaffe, varm melk (perfekt til å lage kakao, noe barn (og jeg) setter stor pris på). Melkebeholderen har en egen bryter der su kan stille inn hvor steemet melk du vil ha (mer eller mindre skum). Den har også en knapp du holder inne etter bruk (til lysene slutter å blinke) så damper den hele mekanismen og du kan sette melken inn i kjøleskap. En VELDIG hygienisk maskin, da den også damper hele maskinen innvendig for hver kopp :) Aldri hatt noe problem med bestilling av kapsler. Det er internett, butikk i oslo, app på mobilen og telefon som er døgnåpen. Er kun de eldre kundene mine som har vært skeptisk til bestilling av kapsler, men da jeg fortalte om telefonen og at den var døgnåpen (har testet den selv kl. 03 om natta og møtte en hyggelig selger) og at de var veldig hjelpsomme om du trengte hjelp, så har de endret mening og jeg vet om flere som sier de er kjempe fornøyde (av de som var skeptiske). Deilig kaffe er det også. Men vi har vanlig trakter i tillegg, til kannebruk og slikt.
Tiltredes! Vi har ved flere anledninger opplevd virkelig god service, blant annet da den første steameren vår gikk i stykker. Vi fikk tilsendt ny og dyrere modellen på døren etter kun en dag. Vi bestiller alltid på nett, og får levering på døren. Noen ganger er det med en liten ekstra "treat" også, som noen kaffekjeks, oppbevaringsboks for pods e.l. Ikke ofte jeg har behov for å fremsnakke forbruksartikler, men vi har virkelig vært fornøyde de årene vi har vært kunder.
Skrevet

Takk for svar til dere alle :) Nå fikk jeg enda mer lyst på en slik maskin. Ut å kjøp tenker jeg :)

Gjest Shanti ♥
Skrevet

Vi har Nespresso Citiz&Milk og er veldig godt fornøyd. Synes espressoen og americanoen er supergod med deilig crema... (selv om jeg vet nespresso blir litt sett ned på av _ordentlige_ baristaer/kaffefkjennere - på den annen side er jeg ikke så interessert i å male bønnene selv hver dag og søle med kaffegrut i disse manuelle greiene, så for oss er nespressopods veldig enkelt og greit). Melkeskummeren gir deilig tykt og fast skum på toppen med varm, uskumma melk nederst. Dvs at caffe latten/cappuchinoen ikke blir som på skikkelige kaffebarer hvor hele melka gjerne er tykk av luft. Likevel veldig godt! Melkeskummeren er også litt pes å vaske, men det er mulig jeg bare er lat ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...