Anonym bruker Skrevet 10. august 2012 #1 Skrevet 10. august 2012 Skal til kiel når jeg er i uke 12 - å ettersom vi bor langt nord i landet må jeg nesten benytte meg av det da. Men det er jo fryktelig tidlig da... :/ Hva ville du gjort?
Anonym bruker Skrevet 10. august 2012 #2 Skrevet 10. august 2012 Ja, det er tidlig. Jeg ville nok heller bestilt den på nett, det blir mindre å dra på når du skal hjem også. Jeg har akkurat kjøpt TFK Joggster Twist fra www.kiddies24.de, selv med momsen + frakt snakker vi om at det nesten er halv pris av å kjøpe den her. Så får du den på døra av UPS, raskt og ryddig!
Anonym bruker Skrevet 10. august 2012 #3 Skrevet 10. august 2012 Ja, det er tidlig. Jeg ville nok heller bestilt den på nett, det blir mindre å dra på når du skal hjem også. Jeg har akkurat kjøpt TFK Joggster Twist fra www.kiddies24.de, selv med momsen + frakt snakker vi om at det nesten er halv pris av å kjøpe den her. Så får du den på døra av UPS, raskt og ryddig! Høres bedre ut det ja:) Når bestilte du? Er det lett å bestille, bestille rett osv? HI
Anonym bruker Skrevet 10. august 2012 #4 Skrevet 10. august 2012 Ja, det er tidlig. Jeg ville nok heller bestilt den på nett, det blir mindre å dra på når du skal hjem også. Jeg har akkurat kjøpt TFK Joggster Twist fra www.kiddies24.de, selv med momsen + frakt snakker vi om at det nesten er halv pris av å kjøpe den her. Så får du den på døra av UPS, raskt og ryddig! Høres bedre ut det ja:) Når bestilte du? Er det lett å bestille, bestille rett osv? HI Da kommer toll og avgifter + frakten.
Anonym bruker Skrevet 10. august 2012 #5 Skrevet 10. august 2012 Skal til kiel når jeg er i uke 12 - å ettersom vi bor langt nord i landet må jeg nesten benytte meg av det da. Men det er jo fryktelig tidlig da... :/ Hva ville du gjort? Ville ha kjøpt. Skulle det gå gale så kan du selge den på Finn.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå