Gå til innhold

Ønsker å handle TFK vogn i tyskland...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal til kiel når jeg er i uke 12 - å ettersom vi bor langt nord i landet må jeg nesten benytte meg av det da. Men det er jo fryktelig tidlig da... :/

Hva ville du gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er tidlig. Jeg ville nok heller bestilt den på nett, det blir mindre å dra på når du skal hjem også.

Jeg har akkurat kjøpt TFK Joggster Twist fra www.kiddies24.de, selv med momsen + frakt snakker vi om at det nesten er halv pris av å kjøpe den her.

Så får du den på døra av UPS, raskt og ryddig!

Skrevet
Ja, det er tidlig. Jeg ville nok heller bestilt den på nett, det blir mindre å dra på når du skal hjem også. Jeg har akkurat kjøpt TFK Joggster Twist fra www.kiddies24.de, selv med momsen + frakt snakker vi om at det nesten er halv pris av å kjøpe den her. Så får du den på døra av UPS, raskt og ryddig!

Høres bedre ut det ja:) Når bestilte du? Er det lett å bestille, bestille rett osv?

HI

Skrevet
Ja, det er tidlig. Jeg ville nok heller bestilt den på nett, det blir mindre å dra på når du skal hjem også. Jeg har akkurat kjøpt TFK Joggster Twist fra www.kiddies24.de, selv med momsen + frakt snakker vi om at det nesten er halv pris av å kjøpe den her. Så får du den på døra av UPS, raskt og ryddig!
Høres bedre ut det ja:) Når bestilte du? Er det lett å bestille, bestille rett osv? HI

Da kommer toll og avgifter + frakten.

Skrevet
Skal til kiel når jeg er i uke 12 - å ettersom vi bor langt nord i landet må jeg nesten benytte meg av det da. Men det er jo fryktelig tidlig da... :/ Hva ville du gjort?

Ville ha kjøpt. Skulle det gå gale så kan du selge den på Finn.no

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...