Anonym bruker Skrevet 10. august 2012 #1 Skrevet 10. august 2012 Syns det er så vanskelig å finne bukser som sitter pent. Det er et ork! Men lest at mange er fornøyde med leivsbuksene Hvilken modell er fin på ei jente med ikke altfor lange ben? Er normalvektig, men har både rompe og lår. Fant en bukse nylig, lee, str. 28 i livet og 31 i bena. Den var fin. Men kunne tenke mg en som ikke var helt stram nederst. Kunne tenke meg en bukse uten altfor mye stretch, men han i butikken sa det var in med stretch nå.... Så jeg vet ikke.
Musemorbr / Skrevet 10. august 2012 #2 Skrevet 10. august 2012 Levis sailor pants var perfekte for meg, men det var vel i 98-99 eller noe, så de finnes kanskje ikke mer. Men superfine var de.
Anonym bruker Skrevet 10. august 2012 #3 Skrevet 10. august 2012 Ååå de buksene elsket jeg å! Hm... Har ikke sett de på en stund..
Gjest stårma Skrevet 10. august 2012 #4 Skrevet 10. august 2012 Hvor i landet bor du? I levis butikken på sandvika storsenter så måler de deg for å finne hvilken bukse modell som passer akkurat din kropp:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå