Gå til innhold

helg som forandrer seg.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eldste skulle være hjenme og passe hus og dyr i helgen.. hadde planlagt å ta mefd en venn hjem. Så kommer det at yngste ikke skal til far uansett. Eldste blir sur og mener det å sabortere helga var dårlig gjort...

La yngste og være hjemme eller finne en annen løsning?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gammel er eldste da, skulle han være alene hjemme mens lillebror skulle til pappa på samvær og du skulle hvor?

Kan ikke du ta med deg yngste dit du egentlig skulle så eldste får noen timer alene hjemme med kameraten sin da? Om de hadde planlagt en kveld med film, popcorn og sjokolade skjønner jeg jo at de blir skuffet om det ikke blir noe av. Er storebror gammel nok til at det kunne utartet seg til alenefest er det kanskje like greit at du og yngste blir hjemme likevel ;)

Skrevet

Eldste er 18. Yngste skulle til far på samvær ja og jeg skal bort. Får se om ikke yngste blir med meg. Eller at vi blir hjemme, enda eldste ikke helt fikk smaken på å ha oss der da han har gleda deg en uke.

Skrevet

Løsningen ble at yngste ble hjemme hos eldste til i morgen. Men eldste liker virkelig ikke det der, men da har vi ihvertfall fått til en løsning.

Hi. :)

Skrevet
Løsningen ble at yngste ble hjemme hos eldste til i morgen. Men eldste liker virkelig ikke det der, men da har vi ihvertfall fått til en løsning. Hi. :)

Det synes jeg var en god løsning. Han har sikkert godt av å lære seg at ting ikke alltid blir som planlagt. Han kommer tross alt til å oppleve det mange ganger i løpet av livet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...