Anonym bruker Skrevet 10. august 2012 #1 Skrevet 10. august 2012 mannen min har fått dilla for å sende blomster til meg med bud. fått flere ganger hjemme og sist så sendt han det til jobben min,. jeg jobber innen butikk bransjen. jeg likte ikke helt dette. koselig å blomster. men likte ikke å få dem på jobb. er ejg rar som ikke vil ha blomster på jobb??? startet der for bare 3 måneder siden. er det ok å si til mannen at det er koselig med blomster men ikke på jobb??
Anonym bruker Skrevet 10. august 2012 #2 Skrevet 10. august 2012 Uff, det hadde nok jeg ikke likt heller. (jeg hadde nok lurt på hva som lå bak, og evt hva han ville vise omverden) Pluss for omtanken, men minus for vurderingsevne. Jeg hadde nok satt mer pris på om han kjøpte det med seg hjem f eks.
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 10. august 2012 #3 Skrevet 10. august 2012 Da er jeg enda særere. Her gir mannen aldri blomster til meg fordi han vet at jeg blir sint på ham da. Blomster er vakkert... ute! Unntaket er en del potteplanter som faktisk holder seg over flere år. Det finnes så utrolig mye mer fornuftig å bruke penger på en kvast med blomster som uansett dør etter en uke. Og det måtte jeg på en fin måte opplyse ham i starten av forholdet vårt Som du skjønner så er jeg for å gi beskjed, men det må jo bli sagt på en fin måte da!
Anonym bruker Skrevet 10. august 2012 #4 Skrevet 10. august 2012 Ja, det er greit å si ifra! Men bare si ifra på en hyggelig måte (Jeg liker det mye bedre når du sender det hjem for da kan jeg faktisk sette pris på de med en gang, eller den som gjorde at mannen min sluttet med det; sjefen liker ikke at vi blander privatliv/yrkesliv så derfor kan jeg ikke motta ting mens jeg er på jobb)
Anonym bruker Skrevet 10. august 2012 #5 Skrevet 10. august 2012 Ja, det er det helt ok å si, men si det pent. Han gjorde det sikkert fordi han ville vise for alle du jobber med hvor mye du betyr for ham, så han trodde sikkert han var skikkelig romantisk. Du er nok ikke rar, leste nettopp en eller annen slags "liste" for menn over ting kvinner ikke liker, og blomster på jobb sto nesten på topp.
valkyrien Skrevet 10. august 2012 #6 Skrevet 10. august 2012 Skjønner godt at du ikke var begeistret for å få de på jobb jeg. Nå er vel jeg en av de virkelig sære på det området, mannen har kommet hjem med blomst til meg 1 gang, og ble møtt med "Hva har du gjort?"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå