Anonym bruker Skrevet 10. august 2012 #1 Skrevet 10. august 2012 Jeg skal på årlig helsesjekk, med ultralyd av kroppen.. det er gjennom bedriftshelsetjenesten! Bør jeg dra? Jeg er nemlig livredd, har fullstendig dødsangst og gråter bare jeg tenker på det her.. er redd jeg skal få dårlig beskjed, føler meg nesten sikker på at jeg skal få beskjed om at jeg skal dø
Anonym bruker Skrevet 10. august 2012 #2 Skrevet 10. august 2012 Er det bedre å ikke vite ? Jeg hadde helt klart gått.
Anonym bruker Skrevet 10. august 2012 #3 Skrevet 10. august 2012 Jeg hadde gått, og samtidig bedt om henvisning til noen som kan hjelpe deg med angsten din. Er ikke normalt å gråte av dødsangst før den årlige sjekken hos bedriftslegen, høres veldig slitsomt ut å ha det sånn, be om hjelp du.
Anonym bruker Skrevet 10. august 2012 #4 Skrevet 10. august 2012 Blir dere pålagt å foreta slik sjekk? Ultralyd av HELE kroppen kan da ikke være så veldig sunt, iht stråling og diverse?
Følelsesvims Skrevet 10. august 2012 #5 Skrevet 10. august 2012 Ultralyd stråler ikke, og er ikke farlig Men ultralyd av hele kroppen høres veldig rart ut, for en årlig helsesjekk?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå