Anonym bruker Skrevet 10. august 2012 #1 Skrevet 10. august 2012 Jeg har fra jeg hørte om spiral i ung alder vært skeptisk, skeptisk til å sette noe "oppi" der. Har tenkt at det må jo kanskje bli dårlig lukt etc. Drøyde i det lengste og nå som godt voksen måtte jeg etter å ha prøvd all annen prevensjon, bite i det sure eple og sette inn hormon spiral. For det første ble jeg stein dårlig rett etter den ble satt inn, holdt på å besvime flere ganger og var urdårlig. Og det har blitt en lukt..om det kommer av spiralen vet jeg ikke,men det er en litt spesiell lukt der nede.. den lukten er der nesten hele tiden, kanskje en uke eller noen dager før mensen, så er lukten borte. Noen som har erfart noe lignende pga spiral, eller er det bare meg ???
mrsrogaland. Skrevet 10. august 2012 #2 Skrevet 10. august 2012 Vurderer om jeg skal sette inn hormonspiral eller kobber, så dette lurer jeg også på.
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 10. august 2012 #4 Skrevet 10. august 2012 Skal ikke si at det bare er deg, men det gjelder ikke meg i hvert fall Er ikke laget med noen sær lukt eller noe annet. Men jeg har også blitt veldig uvel like etter innsetting begge gangene, tror det er "vanlig" å reagere litt, mend et er nok mest psykisk betinget.
Anonym bruker Skrevet 10. august 2012 #5 Skrevet 10. august 2012 Jeg hadde veldig vondt 3 dager etter innsetting og blødde i 4,5 mnd etter å ha satt den inn. Jeg syns også det er blitt en ekkel lukt av underlivet etter jeg satte den inn.
Anonym bruker Skrevet 10. august 2012 #6 Skrevet 10. august 2012 Fikk mensmurringer i magen de første 2-3 dagene etter at jeg satt den inn, blødde jevnt og trutt de første 5 mnd etter at jeg satt den inn, etter det blør jeg omtrent aldri, har ingen plager og ingen lukt. Har ikke angra en dag på at jeg fikk hormonspiral iallefall.
Anonym bruker Skrevet 10. august 2012 #7 Skrevet 10. august 2012 Jeg hadde veldig vondt 3 dager etter innsetting og blødde i 4,5 mnd etter å ha satt den inn. Jeg syns også det er blitt en ekkel lukt av underlivet etter jeg satte den inn. Så det finnes flere som merker lukt.. Har mest lyst å fjerne den, men vil helst slippe å gå på p-piller, og det er mindre hormonoer i hormonspiral enn i p-piller da visstnok. HI
Anonym bruker Skrevet 10. august 2012 #9 Skrevet 10. august 2012 Hva med kobber? Legen anbefalte ikke kobber pga faren for mye blødninger.... Vet jo ikke om jeg vil blø masse heller liksom. Farken.
mrsrogaland. Skrevet 10. august 2012 #10 Skrevet 10. august 2012 Hva med kobber? Legen anbefalte ikke kobber pga faren for mye blødninger.... Vet jo ikke om jeg vil blø masse heller liksom. Farken. Men det er bare en lege, og alle leger har forskjellige meninger om det. Jeg tror jeg går for kobber. Har snakket med en del veninner og min svigermor faktisk om kobberen de har. Min svigermor sier at hun har brukte det i massevis av år og har aldri hatt problemer av noe slag. Ei god veninne av meg er også veldig fornøyd.. Jeg er usikker selv og har tenkt på hormonspiral, men vil ikke ha vektøkning, lukt osv. Det er ikke bra for kroppen med hormoner. Æsj, hvorfor kan det ikke finnes noe som ikke har noe neggativt med seg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå