Anonym bruker Skrevet 10. august 2012 #1 Skrevet 10. august 2012 F.eks maxi cosi sin? hvilke vogner kan man gjøre det på?
vingrck Skrevet 10. august 2012 #2 Skrevet 10. august 2012 vi har tfk joggster twist vogn hvor vi får kobla bilstolen lett på
sillyfilly og Olivia Skrevet 10. august 2012 #3 Skrevet 10. august 2012 Bugaboo Cameleon og tfk er de vognene jeg vet om som kan ha maxi coxi bilstol på. Men du trenger adaptere.
Anonym bruker Skrevet 10. august 2012 #4 Skrevet 10. august 2012 Takk for svar Ja, vet jeg må ha adapter. Men har god erfaring med maxi cosi som sete, og vil helst ikke bytte til noe annet
najaden Skrevet 10. august 2012 #5 Skrevet 10. august 2012 Quinnys triller zapp og zapp x-tra er veldig kjekke til dette bruket. Du kan også bruke maxi-cosi sine vogner, eller andre quinny-vogner. Mange andre merker har også adaptere til maxi cosi, så det er bare å finne den vogna du liker best, og spørre om det finnes adaptere :-)
Vogndilla Skrevet 10. august 2012 #6 Skrevet 10. august 2012 De fleste vogner har adapter til maxi cosi da dette er et populært sete. Babyjogger Mountain buggy Brio Go Emmaljunga Easywalker Bumbleride Tfk Bugaboo abc design Sikkert flere å!
VE-G Skrevet 10. august 2012 #7 Skrevet 10. august 2012 4me fusion kan du også montere maxi cosi på. Følger med adaptere. Men det er jo mer en reisetrille da. Men lurer selv på å kjøpe den for å ha en lettere vogn når jeg skal handle eller på ferie.
Anonym bruker Skrevet 10. august 2012 #8 Skrevet 10. august 2012 Åh, har emmaljunga det og? Trodde de bare hadde emmaljunga bilstol jeg. Takk! Da er jo saken grei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå