Miss Dynamite Skrevet 10. august 2012 #1 Skrevet 10. august 2012 De jeg har fra før er alvorlig vonde. Skal til byen etterpå men hvordan skal jeg finne gode høyhælte slik at de faktisk kan brukes
Anonym bruker Skrevet 10. august 2012 #2 Skrevet 10. august 2012 Jeg har alltid vært uheldig med valg av høyhelte sko. De har som regel vært helt ubrukelig også har de i tillegg blitt mye større etter en gangsbruk, slik at de er omtrent håpløse å bruke på nytt. Men forrige uke kjøpte jeg et par nydelige skikkelig høyhelte sko fra bianco. Kjøpte de en str mindre, slik at de passet akkurat og kjøpte til en slags gummisåle for å ikke gli ned i dem. Brukte de hele lørdag (var litt vanskelig med sålen). Men i går i bursdag brukte jeg dem uten hverken strømper eller sålene. Det gikk veldig bra. Tror ingen høyhelte sko er gode. Du må nok bare finne noen du liker av utseende, slik at du vil bruke dem å føler deg vel i dem, også må du bare ha dem på. (jeg tok dem av under middagen/ved bordet - så blir de ikke så vonde å ha på i mange timer).
anonym91 Skrevet 10. august 2012 #3 Skrevet 10. august 2012 stor forsjell på sko. noen er umulig å gå med. mens eg har noen som er super gode eg liker best støveletter med høy hel. det kan jo alle gå i. men om du kjøper noen som støtter litt, og ikkje bare festest med "band" bak foten. bianco har noen kjempe høye, de er unaturlig gode til og vere så høye
Miss Dynamite Skrevet 10. august 2012 Forfatter #4 Skrevet 10. august 2012 Takk for svar. Føler meg penere med det, også ee j bare 158 cm... da skal jeg sjekke idag. Kjøpte noen sandaler på din sko i sommer. Son også ee høye foran.med kork såle. Beste jeg hat gått med, deg ikke det jeg vulkanenhå nå da
Fuglefrø Skrevet 10. august 2012 #5 Skrevet 10. august 2012 Vil anbefale deg å unngå harde såler, gå for kork, gummi og kilehæl. Da kan du bruke de lenger. Og ikke kjøp skyhøye hæler, det er veldig unaturlig for foten. Litt lavere hæler er bedre å gå på i lengden.
Gjest Miryks Skrevet 10. august 2012 #6 Skrevet 10. august 2012 stor forsjell på sko. noen er umulig å gå med. mens eg har noen som er super gode eg liker best støveletter med høy hel. det kan jo alle gå i. men om du kjøper noen som støtter litt, og ikkje bare festest med "band" bak foten. bianco har noen kjempe høye, de er unaturlig gode til og vere så høye "Alle" kan ikke gå i støvletter med hæl. Jeg er på "opptrening" nå når det kommer til høye hæler. Har et par gørrstilige sko som jeg kjøpte på tilbud, men som jeg ikke klarer å gå i mer enn 5 minutter før tåballene skriker om nåde. Nå går jeg så ofte jeg kan i sko med max 4-5 cm hæl. Jeg er under 155, så jeg vil helst kunne gå med litt hæler...
Miss Dynamite Skrevet 10. august 2012 Forfatter #7 Skrevet 10. august 2012 Noe link til kule sko, som kan muligens være behagelig samtid ig
Anonym bruker Skrevet 10. august 2012 #8 Skrevet 10. august 2012 http://www.google.co...233&tx=75&ty=67 denne linken fant jeg da jeg søkte på bianco sko beige på google for å finne skoen jeg kjøpte forrige uke (#2). De er mer som lakk, med platå fremst og høy hæl. Gode å gå med:)
Miss Dynamite Skrevet 10. august 2012 Forfatter #9 Skrevet 10. august 2012 De var fine og passer Til alt!! Hva kostet herlighetene?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå