SagflisiHåret Skrevet 10. august 2012 #1 Skrevet 10. august 2012 jeg er sikker på at DU også har noe å være glad for idag! Selv er jeg glad for: -at jeg skal reise bort i helga med min lille fine familie -at vi har fått barnehageplass akkurat der vi ønsker -at det ikke var regn da jeg sykla til jobben -at jeg har slike artige og gode kollegaer:) HURRA!!! Er også bekymret for en del idag men prøver å overse det...!
Gjest stårma Skrevet 10. august 2012 #2 Skrevet 10. august 2012 At det regner i dag så da kan jeg bruke støvlene og regnfrakken. som er veldig fin:)
Salomine Skrevet 10. august 2012 #3 Skrevet 10. august 2012 - at jeg våknet i dag til spark fra knøttet i magen min - at det er sol vindstille og skyfri knallblå himmel - at jeg skal hjem til moren min idag og spise ertesuppe og salt kjøtt som jeg er så glad i men aldri lager selv - at helgefri allerede har begynt for meg slik at jeg nå kan gå tilbake til senga et par timer og kose meg med en god bok før jeg står endelig opp Lå våken en periode i natt og grublet på dumme ting som jeg ikke kan få gjort så mye med likevel. Skal prøve og glemme/overse dem. Så takk til sagflisihåret som minnet meg på har å glede meg over : )
LittLykkelig Skrevet 10. august 2012 #4 Skrevet 10. august 2012 - at jeg er tidlig ute på vei til jobb, at det er fredag, at vi skal i barneselskap idag, at jeg får lønn!!
Musemorbr / Skrevet 10. august 2012 #5 Skrevet 10. august 2012 Jeg dytter litt på denne for deg. Jeg ser den kom en stund etter min gladtråd, og kanskje har havnet litt i skyggen av den. Det er plass til begge. Jeg gleder meg over at flere enn meg er glad nok til å starte en gladtråd i dag. Slike tråder bidrar jo til å glede både andre og seg selv enda litt mer, så det må helt klart være plass til to. Minst. Ha en super dag videre.
Anonym bruker Skrevet 10. august 2012 #6 Skrevet 10. august 2012 Jeg gleder meg til uka for da begynner innspilling på et program jeg og familien skal være med på som kommer på TV3:)spennende tid.
Snuppelupp1988 Skrevet 10. august 2012 #7 Skrevet 10. august 2012 Jeg gleder meg til camping tur med min kjære og familie i helga, at det ikke er mange ukene igjen til lille gutt kommer
SagflisiHåret Skrevet 10. august 2012 Forfatter #8 Skrevet 10. august 2012 Ja, vi startet trådene samtidig, Musemor. Lenge leve positivismen hehe:)
Anonym bruker Skrevet 10. august 2012 #9 Skrevet 10. august 2012 Mannen er hjemme fra jobb og vi skal bare slappe av kose oss sammen i dag i det nye huset vårt. Ellers skal jeg ikke ramse opp alt det negative for tiden. Godt tiltak av Hi dette;)
Regnbuemamma Skrevet 10. august 2012 #10 Skrevet 10. august 2012 At jeg har vært forlovet i 2 år, og har endelig litt penger på konto til å kunne shoppe litt småting ungene trenger<3
Anonym bruker Skrevet 10. august 2012 #11 Skrevet 10. august 2012 At hvis finansieringa har gått i orden, så har vi nytt hus om 2 uker At vi skal på lekeland i helga med slekta og unger At vi har fått barnehageplass i barnehagen som stod som nr 1 på prioriteringslista
SmellyCat Skrevet 10. august 2012 #12 Skrevet 10. august 2012 Snart helg. Ikke regn. Frisk unge. Flott mann. Kaffe. Fredagsgrøt i kantina. Lønn på konto. Gode venner.
**lykke!!** Skrevet 10. august 2012 #13 Skrevet 10. august 2012 At min bror som har vært i statene i 8 mnd kommer hjem!! Han har ennå ikke truffet sitt siste onkelbarn så det blir stas!! Gleder meg til vi er på vei til fyplassen om en liten time!!!
Anonym bruker Skrevet 10. august 2012 #14 Skrevet 10. august 2012 Testet positiv i går. Gleder meg til å øke familien til 5 personer. Skal ha besøk i kveld. Det er meldt fint vær. Jeg har verdens beste mann og barn...og forøvrig familie. Alle er friske og glade.
Helhana Skrevet 10. august 2012 #15 Skrevet 10. august 2012 Gleder meg over at alle fire barna har stått opp med ett smil om munnen. De leker seg stille og snille på gulvet mens mammaen sitter i godstolen med en sparkende baby i magen. Samtidig henger mannen endelig opp de nye tallerkenhyllene på kjøkkenet. Seinere drar vi på hytta. O herlige dag! (Hybelkaninene i hjørnene og et rom full av skittentøysvask får bli hjemme!)
Flettfrid og lilleprins Skrevet 10. august 2012 #16 Skrevet 10. august 2012 At babyen min er blid og leker seg på teppet! At jeg får besøk av to gode venninner i kveld og jeg skal lage min spesialitet!
Gjest MMJ Skrevet 10. august 2012 #17 Skrevet 10. august 2012 Jeg har sovet i hele natt (minus amming hver 3 time) Skal ut å gå tur med babyen min og mine andre to skatter i finværet!
Linerlen og pipipen Skrevet 10. august 2012 #18 Skrevet 10. august 2012 At vi skal feire gutten vår på søndag, og venter storinnrykk i dag for å stelle i stand. Det er så godt å ha hjelpsomme familiemedlemmer <3
Anonym bruker Skrevet 10. august 2012 #19 Skrevet 10. august 2012 jeg er sikker på at DU også har noe å være glad for idag! Selv er jeg glad for: -at jeg skal reise bort i helga med min lille fine familie -at vi har fått barnehageplass akkurat der vi ønsker -at det ikke var regn da jeg sykla til jobben -at jeg har slike artige og gode kollegaer:) HURRA!!! Er også bekymret for en del idag men prøver å overse det...! - At jeg fikk tatt opp et privat lån og at jeg om en uke er inkassofri!! - Sol - Ei frisk og nydelig datter som jeg tilbringer masse tid med. - At jeg for tiden egentlig er arbeidsledig men har fått masse tilkallingsvakter på et sykehjem. -At jeg skal på visning på søndag og kanskje får en ny leilighet.. - Skal tilbringe masse tid med venninner neste helg, mens vesla skal til pappa som hun ikke har sett på 3 uker. - At jeg har masse energi som går til trening - At jeg kanskje får et jobbintervju om et par uker. - At jeg skal se kjæresten min neste uke <3 ++++++ :DD Jeg er i godt humør iallefall
Eliane Skrevet 10. august 2012 #20 Skrevet 10. august 2012 det er sol ute hente jenta mi tidlig i barnehagen 85 års feiring for bestefar babyen sier tydelig fra at han er i god form inni magen en helg med kos og avslapping etter 1 uke overstått på jobb etter ferien..
mrsrogaland. Skrevet 10. august 2012 #21 Skrevet 10. august 2012 -At jeg har fått meg nye hårprodukter -At jeg er på min første måned som ikke gravid og begynner å komme meg. Jeg mistet gutten min da jeg fikk alvorlig blodpropp fra låret og helt opp til over bekkenet. Men nå har jeg min nydelige 7 mnd gutt å fokusere på. -At Graham Norton Show er på tv i kveld. - At det er meldt nydelig vær fram til onsdag, og lørdag skal jeg på stranda å sleike sol med samboer og lillegutt. - At leiligheten er nyvasket.
Gjest Heartbroken Skrevet 10. august 2012 #22 Skrevet 10. august 2012 At solen skinner. At baby i magen sparker. At snuppa er glad. At mannen er hjemme. At sønnen kommer på middag. At vi skal grille.
TPK Skrevet 10. august 2012 #23 Skrevet 10. august 2012 - At jeg har fått sove nesten hele natten gjennom! Kun oppe og ammet 1 gang :-) - At lille babyen min bare smiler og lager godlyder - At storebror var i kjempehumør i dag tidlig, og vi fikk levert i bhg uten gråting og med et stort smil! (Har ikke vært så enkelt etter ferien, og begynt på ny avdeling) - At jeg skal få ta meg et par øl i kveld mens pappaen passer barna - At mannen kommer hjem fra jobb straks :-)
Frøken Ubesluttsom Skrevet 10. august 2012 #24 Skrevet 10. august 2012 Jeg er glad for at det ikke regner, perfekt vær til tørking av klesvask. Gleder meg til konsert med Return i morra. Gleder meg over evnen jeg har til og stort sett alltid være positiv samme hvor ille ting er. Lenge leve galgenhumoren. Gleder meg til kylling til middag, gleder meg over at migreneanfallet som var på vei heldigvis ikke kom. Fordi jeg tok medisinen tidsnok.
3 nøtter til Askepott Skrevet 10. august 2012 #25 Skrevet 10. august 2012 -Fikk 3 klemmer når jeg gikk hjem fra jobb igår - At vi skal på tomatfestival oå finnøy imorgen - At jeg skal på konsert/fest imorgen - At klumpen min skal begynne i ny barnehage på mandag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå