Anonym bruker Skrevet 10. august 2012 #1 Skrevet 10. august 2012 Brant meg skikkelig på fingeren når jeg skulle steke frokost. Ikke stort men ca 1cm på fingertuppene. Er nær 3. Grads forbrenning. Gruppen er hvitog blemmete.
C.L.H85 Skrevet 10. august 2012 #2 Skrevet 10. august 2012 Hvis smerten ikke gir seg etter å hatt fingeren i lunket vann en sund kan du jo ringe legevakta? Jeg brant hele hådflata mi, satt og gråt en hel kveld før jeg fikk surra meg til legevakt.. Hadde 2grads og fikk gele og bandasje. Tror ikke det er 3 grads da hadde du antagelig ikke greid å skrive fordi det gjør så vondt, men greit å få noe som lindrer uansett )
mer enn bare mor Skrevet 10. august 2012 #3 Skrevet 10. august 2012 Brant meg skikkelig på fingeren når jeg skulle steke frokost. Ikke stort men ca 1cm på fingertuppene. Er nær 3. Grads forbrenning. Gruppen er hvitog blemmete. Jeg ville ringt. Faren med brannsår er jo at det "etser" seg innover, så om ikke du har brannsalve selv så ville jeg tatt en tur til legen. Et 1. Grads forbrenning kan utvikle seg til en 2.gradsforbrenning...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå