Gå til innhold

Hva får deg til å smile i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden det er litt stille her, synes jeg vi trenger en gladtråd. :)

Selv smiler jeg over at det nå er fire år siden jeg fant mannen i mitt liv. Selve "merkedagen", om man bryr seg om slikt, var for to dager siden. Den forbigikk uten noe ekstra om og men, siden hver dag uansett er en glad dag hos oss. I tillegg løper gutten min rundt og roper hæppe, som da betyr eple, og det er utrolig søtt. Han skal få eplet sitt nå. :D

Så ja... Livets små hverdagsgleder. Vi har det sannelig godt. :D

Hvordan er det hos deg i dag? Håper dere alle har noe å glede dere over.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Smiler hver gang jeg ser bilder av det norske håndballlaget som skal spille FINALE!

Skrevet

En fantastisk mann i over 11år :D

En flott sønn :D

En baby på vei :D

Hyttetur i helga, etter tidlig UL som gjør meg superspent... :D

Skrevet

Det er fredag!:)

Jeg skal på shopping og kjøpe nye klær til meg selv i dag.

Og min kjære kommer hjem i morgen etter å ha vært på jobbreise uten mobildekning i 1 uke og jeg har SÅ mye å fortelle han:) Og mens pappaen er bortreist, ser vesla sitt snitt til å snike seg inn i senga til pappa :) Så jeg har ligget tett i tett med henne i natt og snust på nyvasket hår og våknet av en nuss på nesa ;) Jeg er heldig!!!!

Gjest Kira med en av hver
Skrevet

Jeg kjenner at jeg er heldig som får være hjemme med minstemann så lenge, at vi har så gode permisjonsordninger i dette landet. Var innom jobben i går, og fant ut at jeg heller må forsøke å nyte tiden hjemme fremfor å klage på lite søvn, sutrete unge og alt som må gjøres i huset :)

Også gleder jeg meg masse til å være fadder i en dåp på søndag. Så i dag skal jeg kose meg med innpakning av gaver og skrive noen gode ord til henne.

I tillegg er det fredag, som er kosedag her i familien. God middag, lek med barna og at det er min tur til å sove en hel natt. Lykke :)

Skrevet

Nå ble jeg enda litt ekstra glad, siden dere har så mange fine ting dere er glade for. Herlig! Ingenting slår hverdagslykke og de små tingene som betyr så mye. :D

Skrevet

I dag smiler jeg fordi sønnen min akkurat er ferdig med innkjøring i ny bhg, og det har gått strålende!! Allerede i går var det vanskelig å få han med hjem fordi han skulle vise meg altmulig som han hadde lekt med i løpet av dagen. Måtte tilslutt bære en lett hylende tass ut porten - men oh, for en lykke:-)

og, lillesnuppa har sovet natten gjennom og vi er uthvilte og fornøyde alle mann:-)

I dag skal vi rydde i garasjen! og jeg smiler faktisk over det og - tro det eller ei:-) (foreløpig ihvertfall;-)

Skrevet

Jeg sitter på hytta og drikker morgenkaffen min, mens lillesnuppa på 6 mnd suser rundt på gulvet og utforsker absolutt alt hun kommer over. Der kan man snakke om glede, når hun endelig kommer seg dit hun vil :) Det er et fantastisk fint vær ute og det kommer til å bli en nydelig dag, det gleder jeg meg over :)

Skrevet

Smiler fordi jeg skal ta noen øl med gode venner i kveld :) Og fordi at datteren min er så søt når hun sitter i spisestolen å sier Me Maahh= mer mat :)

Skrevet

Ååå :D Det er så utrolig søtt når de begynner å uttale ord på sin egen måte. Vi har mye av det her også nå.

Skrevet

Så koselig tråd:D

Selv våknet jeg til dette forbaskede gråværet som aldri tar slutt i år!

MEN! Jeg har et kjempe smil om munnen for natt til i morra sitter vi på flyet til Mallorca og skal være der med min verdens flotteste familie på fire i to uker:D + at vi har bestemt oss for å prøve å blir gravid med barn nr tre når vi kommer hjem fra ferien :D :D :D

Skrevet

Jeg smiler fordi jeg har det beste i hele verden - lille datteren min som fyller 3 år denne helga;) Hun var veldig opptatt av at hun skal ha på krone i bhg i dag - stoooor stas. I dag skulle hun ha sandaler på seg slik at neglakken syntes (på tærne), brunt skjørt og disneygenser + sjokkrosa skjerf på hodet (som hun later som er langt hår...), litt av et syn med andre ord. Jeg elsker den lille klumpen, som ikke er så liten lenger - tiden flyyyyr....

Jeg gliser ekstra fordi jeg ha fått lønning, og den var litt større enn forventet... fikk etterbetalt lønnsøkning:)))

Og så skal jeg på konsert ut i uka, Vinnie;))) Yes!

Skrevet

Jeg smiler og kjenner meg heldig når jeg ser min mann leker med sønnen våres, og han ler så kjærlig.

Skrevet

Så rart at denne lå på første siden når jeg kom inn her i dag. Føler meg skikkelig glad i dag! Dagen er igrunn som den pleier, men hue mitt er på riktig plass :D Er som jeg pleier å si til meg selv, virkeligheten er jo objektiv, det er hvordan du ser på den som er viktig! Og i dag føler jeg meg dønn LYKKELIG!! :D Det er så deilig med de dagene man våkner og føler det sånn..

Skrevet

Jeg smiler fordi jeg endelig kom meg opp på hesteryggen igjen etter 2,5 år, og det gikk veldig fint.

Og så smiler jeg for lille tulla sier mamma og pappa, og er blid som en sol nesten hele dagen lang ^^, Livet er herlig =)

Skrevet

Inspirert av dere glade mennesker, synes jeg det er på sin plass å dele ett av mine favorittdikt med dere. Tar det på hukommelsen, så bare se bort fra evt kommafeil og sånn småplukk. :D

Jeg er så glad i grunnen, jeg visste det ei før. Det er som jeg har funnen, en venn der var forsvunnen, mitt prektige humør.

Bjørnstjerne Bjørnson.

Skrevet

Jeg smiler av denne tråden:-)

Og så smiler jeg fordi jenta mi på 3 mnd er så innmari søt her hun snorker i fanget mitt. Jeg føler meg så heldig:-)

Skrevet

I dag er jeg glad for at jeg våknet uthvilt - lillemor har sovet bra i natt (etter to netter med lite søvn pga mye hosting).

Og så er jeg glad fordi i dag gifter jeg meg med mannen i mitt liv :-)

Skrevet

Jeg smiler for neste uke starter innspilling av et program vi skal være med på som begynner på TV3 til høsten.

Skrevet

Sorry hvis jeg ødelegger stemningen her nå men jeg sitter i total depresjon over å måtte begynne på jobb igjen på mandag. Vet jeg burde glede meg over siste dag hjemme med snuppa, men sliter big time :(

Skrevet

Jeg er så glad for at jeg har fått sovet min første hele natt siden mars! foruten når jeg ble opoerert for en mnd siden. jeg er superlykkelug for at det viste seg at hjernesvulsten min var godartet:-D jeg er også glad for at junior har fått seg barnehageplass fra rundt den 20 aug slik at jeg får kommet meg skikkelig etter operasjonen. og selvfølgelig er jeg evig taknemmelig for at jeg har en så god og tolmodig mann som har holdt ut med meg og sykdommen min de siste 3-4 mnd! Og sust men ikke minst at junior er en tolmodig og blid unge som sjarmerer alle som treffer han ^^, i dag er livet gooodt!:-D

Skrevet

Hurra for at hjernesvulsten var godartet. Forstår litt hvordan du har det, da min beste venninne gikk gjennom det samme. Setter ting i perspektiv. :)

Skrevet

Jeg smiler i dag fordi jeg lever og får oppleve flere dager (har vært dødsdømt av sykdom så tar ingen dag forgitt). Smiler spesielt mye fordi jeg snart setter meg på hurtigbåten med hunden min og reiser langt til havs for å fortsette oppussing av sjøhuset med rosevin i vinglasset :)

Skrevet

Jeg er så glad for at jeg har fått sovet min første hele natt siden mars! foruten når jeg ble opoerert for en mnd siden. jeg er superlykkelug for at det viste seg at hjernesvulsten min var godartet:-D jeg er også glad for at junior har fått seg barnehageplass fra rundt den 20 aug slik at jeg får kommet meg skikkelig etter operasjonen. og selvfølgelig er jeg evig taknemmelig for at jeg har en så god og tolmodig mann som har holdt ut med meg og sykdommen min de siste 3-4 mnd! Og sust men ikke minst at junior er en tolmodig og blid unge som sjarmerer alle som treffer han ^^, i dag er livet gooodt!:-D

Hurra for at svulsten var godartet, gratulerer med overstått og vellykket operasjon :) Ble selv operert for et stort cerebralt aneurysme på hovedpulsåra i hjernen for 3 år siden. Like før jeg tok kveld for godt.. Vet akkurat hvordan det føles, og har lært meg å sette pris på livet den harde måten.. Vil bare gi deg en skikkelig knuseklem og ha en fortsatt god bedring, nå smiler jeg enda mer :wub:

Skrevet

Etter en virkelig PMS-nedtur i går så våknet jeg opp av telefon av samboeren som hvisket Hei min vakre! Er du våken? jeg kommer kanskje kommer hjem Før tida (han jobber i nordsjøen) da bråvåknet jeg og ble kjempe glad! :)

Jeg har virkelig savnet han denne turen, siden det er så mye som skjer og skal skje de neste ti dagene så skal bli godt å få han tett inntil meg! :)

Og så er jeg utrolig glad for at vi nærmer oss sakte men sikkert mot neste pp i oktober :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...