Anonym bruker Skrevet 9. august 2012 #1 Skrevet 9. august 2012 den forsvinner ikke om du restarter maskinen,eller noe sånn?
Anonym bruker Skrevet 9. august 2012 #2 Skrevet 9. august 2012 den forsvinner ikke om du restarter maskinen,eller noe sånn? Hvis du går inn på historikk,så kan du velge hvilke dager og mndr du vil slette loggen for
Gjest Mine ♥ ♥ ♥ Skrevet 9. august 2012 #3 Skrevet 9. august 2012 Nja, ikke om du restarter maskinen slik som jeg vet, men man kan sette innstillingene slik at etter feks 100 dager, 1 mnd etc så slettes loggen automatisk
Anonym bruker Skrevet 9. august 2012 #5 Skrevet 9. august 2012 Du kan innstille den slik at loggen slettes hver gang du krysser deg ut av internett Tok meg laaang tid før jeg fant det, men det går. Har Mac nå, så husker desverre ikke hvordan jeg endret det, men om jeg ikke tar helt feil kan du endre det i en av de kategoriene når internett er oppe
Lille♥mitt Skrevet 10. august 2012 #6 Skrevet 10. august 2012 Min pc finner av og til ut at den skal oppdatere seg når jeg skal slå den av. Det resulterer noen ganger i at liggende er borte når jeg starter den igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå