Anonym bruker Skrevet 9. august 2012 #1 Skrevet 9. august 2012 Argh... Kjenner at han irriterer meg mer og mer. Han har ingen respekt for sin sønn, min mann, og tror virkelig han kan si hva han vil. Mannen min har forsøkt å sette han på plass flere ganger, men like frekk er den mannen. Jeg har ikke sagt noe pga familiefreden, men nå er det nok. Kommer han med et stikk eller spydighet til så skal jeg virkelig gi beskjed om hva jeg mener om adferden hans. Vi er godt voksne mennesker, men ikke i svigerfars øyne siden han legger seg bort i alt vi gjør. Nå har vi bestemt at vi skal bygge, og alt fra hvor til hvilken hustype vi skal ha har den mannen invendinger mot. Ikke drar vi på "riktige" ferieturer, ikke oppdrar vi våre barn rett, ikke kjøper vi riktige møbler osv osv, lista er lang! Jeg får riste av meg "snill pike syndromet" og fortelle han et par sannhetens ord når anledningen byr seg. Hva er det han tror han er? Bær over med meg for nok et svigersinnlegg, men denne gangen er det en svigerfar som får gjennomgå. Måtte bare blåse ut litt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå