Lille♥mitt Skrevet 9. august 2012 #1 Skrevet 9. august 2012 ..så man slipper å få en haug med smykker Noen som har ideer til andre nyttige ting? Er til jente.
Hoppsi Deisi Skrevet 9. august 2012 #2 Skrevet 9. august 2012 Hva med slike store eventyrbøker eller sangbøker? Smykkeskrin eller album som man kan skrive om barnet og lime inn bilder...
kjærestenogmæ Skrevet 9. august 2012 #3 Skrevet 9. august 2012 Vi skal døpe jenta vår og har ønskeliste: -knøtteklubben til studio G, babyfotografering -stokke stol -thorbjørn egner eventyrbøker/sang cd -bæremeis -barnehage/tursekk -fiskestang -sovepose -termos -annet turutstyr og turtøy 86++ -gavekort på sportsbua (bæremeis) -penger til bæremeis -smykkeskrin(ballerina) -min første ring (smykke) -trehjulsykkel (gavekort sportsbutikk) -mine første sko (gavekort falkanger) -penger til sparing Regner med man får de "typiske" jentegavene, så da var det greit med en liste over andre ønsker og forslag
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 9. august 2012 #5 Skrevet 9. august 2012 Medlemskap i Obos Aksjer Globus Barneleksikon Gyngehest
Frøken Ubesluttsom Skrevet 9. august 2012 #6 Skrevet 9. august 2012 Veit om ei som fikk mynt og frimerkesamling til dåpen.... Det er sånt som kan stige i verdi med årene.... så får hun litt til det hver bursdag i etterkant. Hardangerbestikk er det mange som får penger
Anonym bruker Skrevet 9. august 2012 #7 Skrevet 9. august 2012 Barnebibel, sølvtøy, arvegods, obos-medlemskap, DNT-medlemskap, bunadsølv, bestikk, sparegris, ullteppe, kunst, eventyrbøker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå