*Yuna* Skrevet 9. august 2012 #1 Skrevet 9. august 2012 Jeg er uten jobb og det stresser meg veldig! Økonomisk klarer vi oss fint med en inntekt, så problemet ligger ikke der. Jeg tenker veldig på at jeg får et hull på cven og at det kan bli vanskelig å få jobb pga det. Men hvor ille er det egentlig? Jeg kan jo unnskylde hullet med at jeg har ønsket og være hjemme pga barn. Ikke at det nødvendigvis er positivt heller da. Hva mener dere?
Anonym bruker Skrevet 9. august 2012 #2 Skrevet 9. august 2012 At du har vært hjemme med barn ses ofte på som positivt.
Glajenta ♥ Skrevet 9. august 2012 #3 Skrevet 9. august 2012 Hvis du har vært hjemme med barn vil jeg ikke si at du har et hull i CV'en. Da er det et valg du bevisst har tatt (enten om det er faktum eller om du bare kan forklare det slik for en potensiell ny arb.giver). Ellers er det jo sjelden bra å ha, hvertall lange hull i CV'en. Da er det bedre å ta en jobb som ikke kanskje er det du er utdannet som. Jeg gjorde det som relativt nyutdannet og har fått bare gode tilbakemeldinger på det. Det viser at det er tæl i deg og at du er villig til å jobbe deg oppover. Også gjør det noe med deg å gå hjemme for lenge, med avslag etter avslag. Det er psykisk belastende og du havner fort i en dårlig sirkel. Been there, done that. Da er det bedre å være i jobb, mens du venter på at noe bedre skal dukke opp. Og det er alltid lettere å få jobb hvis man er i jobb. Lykke til, det ordner seg alltid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå