Anonym bruker Skrevet 9. august 2012 #1 Skrevet 9. august 2012 Som om jeg ikke har stygge nok ben fra før (tjukke legger og lår), har jeg vært plaget med åreknuter på leggene etter mitt forrige svangerskap. Det er veldig stygt, og jeg skjemmes over bena mine. I dag oppdaget jeg til min store fortvilelse at jeg begynner å få MASSE åreknuter på innsiden av lårene også!!! Herremin! Var like før jeg begynte å stortute, men klarte heldigvis å hente meg inn igjen. Var begynnelsen på dagen og skulle levere barna i barnehagen... Ville ikke komme der med rødsprengte øyner. Uansett.. Er i mitt tredje svangerskap, plages endel med hovne ben og har som sagt endel åreknuter på leggene fra før. Skal kjøpe meg støttestrømper i morgen, men er det noen andre måte jeg kan forebygge å få enda flere åreknuter? Kanskje forhindre at de som begynner å komme på lårene kommer skikkelig? Uff... Mannen kommer jo aldri til å ville ta i meg lenger. Føler meg så stygg:(
Tingenes Herre Skrevet 9. august 2012 #2 Skrevet 9. august 2012 Han har jo iallefall villet ta ganske godt i deg tre ganger, på tross av åreknutene dine :-) Det er mye arvelighet i dette, og jeg har det i nærmeste familie, derfor bruker jeg støttestrømper hver dag på jobb, gravid eller ei. På kvelden har jeg bena høyt, det lindrer litt. Ellers holde deg i bevegelse så venepumpa i leggene jobber mere effektivt. Jeg står noen ganger og går opp og ned på tærne for å hjelpe til. Jeg kjøper støttestrømper på apoteket, sånne stay-ups som går opp til låret. Meget effektive er de! Da jeg var gravid gikk jeg med dem fra morgen til kveld. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 9. august 2012 #3 Skrevet 9. august 2012 Hehe... Ja, sant det, Tingenes Herre Og takk for svar! Skal få kjøpt meg slike strømper i morgen, så får jeg håpe det hjelper! Har bekkenløsning i tillegg, så er litt begrenset hvor mye jeg får beveget meg om dagene, men prøver å bevege meg litt hvertfall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå