Anonym bruker Skrevet 9. august 2012 #2 Skrevet 9. august 2012 Selvsagt. Alle som sitter i et studio har det. Ellers hadde de sett ut som lik pga lyset.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 9. august 2012 #3 Skrevet 9. august 2012 Alle som er på TV har det. Fryktelig mye sminke, faktisk.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2012 #4 Skrevet 9. august 2012 Alle på tv har på seg sminke. Absolutt alle, og tykk tv sminke, altså tykk dekkende tv brunkrem. Har prøvd det selv, jeg så ut som en malt dukke.....
Anonym bruker Skrevet 9. august 2012 #5 Skrevet 9. august 2012 men hadde da på voldsomt mye foundation så det ut som. og rosa leppestift hi
LillaGorilla♥♥ Skrevet 9. august 2012 #7 Skrevet 9. august 2012 men hadde da på voldsomt mye foundation så det ut som. og rosa leppestift hi Han har nå ikke sminka seg selv, så det er nok ikek hans feil Husker jeg var med på et TV-program en gang og da ble sminket. Så veldig fint ut i studio, så jeg gadd ikke ta det av før jeg dro hjem. Et stooort feilgrep, da jeg kom ut og så speilbildet mitt i et vindu ble jeg jo vettaskremt. Så ut som en blanding av en klovn og en prostituert.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2012 #8 Skrevet 9. august 2012 Hvordan det egentlig? Har tenkt på det hver gang jeg har sett på nyhetene.' Han ser da så voldsomt sminka ut. hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå