Anonym bruker Skrevet 9. august 2012 #1 Skrevet 9. august 2012 lang historie kort: er samboer forlovet .vært sammen 10 år. de siste årene har vi kranglet så å si daglig, vi kommuniserer ikke,han vil ikke gå o terapi har prøvd få han med med så er det alltid den jobben som kommer i veien. greit nok at det er han som jobber her,jeg er på aap. men får jo endel penger for det men synes ikke det er noe unskyldning. prøver forklare han hele tiden at vi må snakke sammen men han sier sånn er han bare..det er dager da han faktisk ikke sier et ord...eller jo hei og god natt.. han har alltid vært stille men herregud.... jeg er mye hjemme,ingen jobb og synes det har blitt en vane at jeg må lage mat,vaske osv...og når han kommer hjem så er det middag og så setter han seg foran pc eller hører på musik selv om jeg hinter hver jævla dag at jeg også trenger oppmerksomhet. vi har barn ogf han er flink med ungen men når jeg går hjemme alene dag ut og dag inn og når han først han fri i helgene så legger han seg jaggu meg kl 8 på kvelden både fredag og lørdag de siste ukene.. kranglet som vanlig i går og han sier kanskej det er best at vi gjør det slutt fordi han ikke orket at jeg var så sur hele tiden..han forstår ikke at jeg ikke er sur men lei meg...det vil han heller ikke skjønne ... så sa jeg at da får han ta steget å gjøre det slutt da..så da får jeg til svar hvorfor det alltid er han som må ta det steget????WTF?? jeg fatter ingenting..er det jeg som er dum og helt koko eller? hvordan ville dere tolket han ? vete faen lengre hva han vil jeg..bare for en uke sia sa han at han elsker meg og har følelser for meg og vil ikke dra. er han forvirra eller hva? skjønn den som vil.. takk for at du gadd å lese selv om det kanskje ble litt rotete.det siste jeg orker nå er spydige kommentarer så hvis noen tenkt til det kan dere spare dere for det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå