Anonym bruker Skrevet 21. november 2012 #26 Skrevet 21. november 2012 Den historien har jeg hverken fått bekrefta eller avbekrefa. Men r jeg har fått forhørt meg ordentlig om det så skal jeg svare deg. Men husker så vidt en kort samtale om det da jeg spurte ang dette med mohammed og pedofili. Mener noen sa noe om at hun ikke var 9. Og som jeg skrev tidligere andre tider og andre normer den gang. Det som nå blir sett på som galt var muligens ikke det da. Men skal ikke uttale meg for dypt før jeg har fått sjekket det ordentlig opp. I følge de fleste lærde og hadith'er så var hun ni år gammel. For argumentets skyld; Hva syntes du om at din profet, Muhammed, hadde sex med ei ni år gammel pike? Glem hva normene og skikkene var, hva synes DU om det? Anonym poster: e7446f5ce3eb05ae06d57fa12a55fd07
ana_fi_hob_ Skrevet 21. november 2012 #27 Skrevet 21. november 2012 Som sagt. Jeg vet ikke at dette stemmer. Så da kan jeg ikke si min mening om det. Jeg er nødt til å forhøre meg og lese mer om dette før jeg kan uttale meg. Så lenge jeg ikke vet noe med sikkerhet så kan jeg ikke svare på det. men jeg kan si såpass at jeg ikke synes noe pent om å ha sex med en 9 år gammel jente. Det er helt feil. Hun er et barn. Jeg vet ikke hvor lenge du har vært inne på forumet. Men en god stund tilbake var det en tråd der jeg fortalte min historie om å bli seksuelt misbrukt akuratt i en alder av ni. Det er ikke i noen tilfeller greit. Profet eller ikke. ( profetene er i mine øyne ikke mer hellig eller opphøyd enn oss andre ) Om det kan kalles pedofili den gang er jeg usikker på. Men i dag ja. Men blir feil å kalle det pedofili dersom det på denne tiden ikke var det. Vanskelig å forklare, men skjønner du hva jeg mener ?
Anonym bruker Skrevet 21. november 2012 #28 Skrevet 21. november 2012 Kan ikke respektere proisraelere, beklager. Men palestinere som avfyrer raketter fra befolka områder, som bruker barn som skjold de kan du respektere? Jeg respekter de som er imot steining, mot kvinneundertrykkelse og pedofil. Jeg liker hun jeg og hi, hun og Robert Spencer (eller spenser?) Det der blir for banalt. Jeg foreslår at du leser noen bøker om Palestinas historie, undertrykkelse og mishandling av palestinere, fra de siste par hundre år. Evt. Bare boka øyne i Gaza. Og så noen bøker om israels oppførsel i samme tidsrom. Gjerne politisk uavhengige artikler. Så kan vi snakke. Men det samme kan vel sies om deg? Jeg har lest flere bøker, artikler og sett dokumentarer i fleng. Jeg har side opp og side ned med dokumentasjon. Jeg kommer aldri i livet til å respektere proisraelere. Til det vet jeg for mye. Og noe av det jeg vet med sikkerhet, er at proisraelere forsøker å dekke sin manglende kunnskap med å kaste ut eksempler på at palestinere har gjort idiotiske ting i krigen. Problemet er bare at israel er så mange ganger verre. Dette blir bare for dumt!! Jeg har også inngående kunnskap om midtøsten og støtter alikevel Israel!!! De kildene du referer til er propalestina tvers igjennom og vil selvfølgelig begrunne DINE meninger. Anbefaler heller å sette seg bredt inn i saken! Ta en tur på biblioteket, dette er en mangetusenårskonflikt som er dokumentert laaangt tilbake i tid! Anonym poster: 51038b87e1f1dc5e2a4d895f7d5ac2f7
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 21. november 2012 #29 Skrevet 21. november 2012 Kan ikke respektere proisraelere, beklager. Men palestinere som avfyrer raketter fra befolka områder, som bruker barn som skjold de kan du respektere? Jeg respekter de som er imot steining, mot kvinneundertrykkelse og pedofil. Jeg liker hun jeg og hi, hun og Robert Spencer (eller spenser?) Det der blir for banalt. Jeg foreslår at du leser noen bøker om Palestinas historie, undertrykkelse og mishandling av palestinere, fra de siste par hundre år. Evt. Bare boka øyne i Gaza. Og så noen bøker om israels oppførsel i samme tidsrom. Gjerne politisk uavhengige artikler. Så kan vi snakke. Men det samme kan vel sies om deg? Jeg har lest flere bøker, artikler og sett dokumentarer i fleng. Jeg har side opp og side ned med dokumentasjon. Jeg kommer aldri i livet til å respektere proisraelere. Til det vet jeg for mye. Og noe av det jeg vet med sikkerhet, er at proisraelere forsøker å dekke sin manglende kunnskap med å kaste ut eksempler på at palestinere har gjort idiotiske ting i krigen. Problemet er bare at israel er så mange ganger verre. Dette blir bare for dumt!! Jeg har også inngående kunnskap om midtøsten og støtter alikevel Israel!!! De kildene du referer til er propalestina tvers igjennom og vil selvfølgelig begrunne DINE meninger. Anbefaler heller å sette seg bredt inn i saken! Ta en tur på biblioteket, dette er en mangetusenårskonflikt som er dokumentert laaangt tilbake i tid! Anonym poster: 51038b87e1f1dc5e2a4d895f7d5ac2f7 Kildene mine kommer faktisk i stor grad fra historiebøker og biblioteket, ja.
Anonym bruker Skrevet 21. november 2012 #30 Skrevet 21. november 2012 Kan ikke respektere proisraelere, beklager. Men palestinere som avfyrer raketter fra befolka områder, som bruker barn som skjold de kan du respektere? Jeg respekter de som er imot steining, mot kvinneundertrykkelse og pedofil. Jeg liker hun jeg og hi, hun og Robert Spencer (eller spenser?) Det der blir for banalt. Jeg foreslår at du leser noen bøker om Palestinas historie, undertrykkelse og mishandling av palestinere, fra de siste par hundre år. Evt. Bare boka Øyne i Gaza. Og så noen bøker om israels oppførsel i samme tidsrom. Gjerne politisk uavhengige artikler. Så kan vi snakke. Kanskje du burde lese noe annet en Palestina propaganda .... Da kan man evt ha en saklig diskusjon ... Anonym poster: 2308f2b8b18a07967d4259ba53e96582
Catlady Skrevet 21. november 2012 #31 Skrevet 21. november 2012 Kan ikke respektere proisraelere, beklager. Men palestinere som avfyrer raketter fra befolka områder, som bruker barn som skjold de kan du respektere? Jeg respekter de som er imot steining, mot kvinneundertrykkelse og pedofil. Jeg liker hun jeg og hi, hun og Robert Spencer (eller spenser?) Det der blir for banalt. Jeg foreslår at du leser noen bøker om Palestinas historie, undertrykkelse og mishandling av palestinere, fra de siste par hundre år. Evt. Bare boka øyne i Gaza. Og så noen bøker om israels oppførsel i samme tidsrom. Gjerne politisk uavhengige artikler. Så kan vi snakke. Men det samme kan vel sies om deg? Jeg har lest flere bøker, artikler og sett dokumentarer i fleng. Jeg har side opp og side ned med dokumentasjon. Jeg kommer aldri i livet til å respektere proisraelere. Til det vet jeg for mye. Og noe av det jeg vet med sikkerhet, er at proisraelere forsøker å dekke sin manglende kunnskap med å kaste ut eksempler på at palestinere har gjort idiotiske ting i krigen. Problemet er bare at israel er så mange ganger verre. Dette blir bare for dumt!! Jeg har også inngående kunnskap om midtøsten og støtter alikevel Israel!!! De kildene du referer til er propalestina tvers igjennom og vil selvfølgelig begrunne DINE meninger. Anbefaler heller å sette seg bredt inn i saken! Ta en tur på biblioteket, dette er en mangetusenårskonflikt som er dokumentert laaangt tilbake i tid! Anonym poster: 51038b87e1f1dc5e2a4d895f7d5ac2f7 Kildene mine kommer faktisk i stor grad fra historiebøker og biblioteket, ja. Evt kan du jo dra ned dit og se hva som skjer med egne øyne istedenfor å lese "kilder"som er på den eller den siden .. Kanskje du får et litt annet syn på saken da ...
Anonym bruker Skrevet 21. november 2012 #32 Skrevet 21. november 2012 Haha...tipper både hun og alle andre driter i om Dundrende Tullteppe respekterer dem. Makan til selvhøytidelig og fanatisk kjerring! Anonym poster: 7f291ceabd7ff39be2214ae833526ee1
Anonym bruker Skrevet 21. november 2012 #33 Skrevet 21. november 2012 Kan ikke respektere proisraelere, beklager. Men palestinere som avfyrer raketter fra befolka områder, som bruker barn som skjold de kan du respektere? Jeg respekter de som er imot steining, mot kvinneundertrykkelse og pedofil. Jeg liker hun jeg og hi, hun og Robert Spencer (eller spenser?) Det der blir for banalt. Jeg foreslår at du leser noen bøker om Palestinas historie, undertrykkelse og mishandling av palestinere, fra de siste par hundre år. Evt. Bare boka øyne i Gaza. Og så noen bøker om israels oppførsel i samme tidsrom. Gjerne politisk uavhengige artikler. Så kan vi snakke. Men det samme kan vel sies om deg? Jeg har lest flere bøker, artikler og sett dokumentarer i fleng. Jeg har side opp og side ned med dokumentasjon. Jeg kommer aldri i livet til å respektere proisraelere. Til det vet jeg for mye. Og noe av det jeg vet med sikkerhet, er at proisraelere forsøker å dekke sin manglende kunnskap med å kaste ut eksempler på at palestinere har gjort idiotiske ting i krigen. Problemet er bare at israel er så mange ganger verre. De har vel like mye svin i skogen begge "landene", så det å blande det inn i diskusjonen er vel strengt talt unødvendig. Islam er og blir en ideologi som fremmer ondskap og drap. Hjertet mitt gråter for dem som må leve under sharia lover, stakkars folk! hi Nei, de har ikke like mye svin på skogen. Svært, svært langt der i fra. Anonym poster: 45a4cac8c7c09c62339b14815e2a54f3
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 21. november 2012 #34 Skrevet 21. november 2012 Haha...tipper både hun og alle andre driter i om Dundrende Tullteppe respekterer dem. Makan til selvhøytidelig og fanatisk kjerring! Anonym poster: 7f291ceabd7ff39be2214ae833526ee1 Wow...
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 21. november 2012 #35 Skrevet 21. november 2012 Kan ikke respektere proisraelere, beklager. Men palestinere som avfyrer raketter fra befolka områder, som bruker barn som skjold de kan du respektere? Jeg respekter de som er imot steining, mot kvinneundertrykkelse og pedofil. Jeg liker hun jeg og hi, hun og Robert Spencer (eller spenser?) Det der blir for banalt. Jeg foreslår at du leser noen bøker om Palestinas historie, undertrykkelse og mishandling av palestinere, fra de siste par hundre år. Evt. Bare boka øyne i Gaza. Og så noen bøker om israels oppførsel i samme tidsrom. Gjerne politisk uavhengige artikler. Så kan vi snakke. Men det samme kan vel sies om deg? Jeg har lest flere bøker, artikler og sett dokumentarer i fleng. Jeg har side opp og side ned med dokumentasjon. Jeg kommer aldri i livet til å respektere proisraelere. Til det vet jeg for mye. Og noe av det jeg vet med sikkerhet, er at proisraelere forsøker å dekke sin manglende kunnskap med å kaste ut eksempler på at palestinere har gjort idiotiske ting i krigen. Problemet er bare at israel er så mange ganger verre. Dette blir bare for dumt!! Jeg har også inngående kunnskap om midtøsten og støtter alikevel Israel!!! De kildene du referer til er propalestina tvers igjennom og vil selvfølgelig begrunne DINE meninger. Anbefaler heller å sette seg bredt inn i saken! Ta en tur på biblioteket, dette er en mangetusenårskonflikt som er dokumentert laaangt tilbake i tid! Anonym poster: 51038b87e1f1dc5e2a4d895f7d5ac2f7 Kildene mine kommer faktisk i stor grad fra historiebøker og biblioteket, ja. Evt kan du jo dra ned dit og se hva som skjer med egne øyne istedenfor å lese "kilder"som er på den eller den siden .. Kanskje du får et litt annet syn på saken da ... Har du vært der selv? Vi har masse familie som bor både i Gaza og ellers i Israel, så vi får oppdateringer derfra jevnlig.
Catlady Skrevet 21. november 2012 #36 Skrevet 21. november 2012 Vært dere selv mange ganger og jobber med folk på begge sider.
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 21. november 2012 #37 Skrevet 21. november 2012 Kan ikke respektere proisraelere, beklager. Men palestinere som avfyrer raketter fra befolka områder, som bruker barn som skjold de kan du respektere? Jeg respekter de som er imot steining, mot kvinneundertrykkelse og pedofil. Jeg liker hun jeg og hi, hun og Robert Spencer (eller spenser?) Det der blir for banalt. Jeg foreslår at du leser noen bøker om Palestinas historie, undertrykkelse og mishandling av palestinere, fra de siste par hundre år. Evt. Bare boka Øyne i Gaza. Og så noen bøker om israels oppførsel i samme tidsrom. Gjerne politisk uavhengige artikler. Så kan vi snakke. Kanskje du burde lese noe annet en Palestina propaganda .... Da kan man evt ha en saklig diskusjon ... Anonym poster: 2308f2b8b18a07967d4259ba53e96582 Hmm... HISTORIEbøker...
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 21. november 2012 #38 Skrevet 21. november 2012 Vært dere selv mange ganger og jobber med folk på begge sider. I så fall finner jeg kommentaren din enda mer underlig.
Catlady Skrevet 21. november 2012 #39 Skrevet 21. november 2012 Vært dere selv mange ganger og jobber med folk på begge sider. I så fall finner jeg kommentaren din enda mer underlig. Derav navnet undrende ullteppe ? Eller for mitt vedkommende pus(sig). Men fra spøk til alvor .. Om du har vært der nede må du vel ha sett at det ikke er så svart hvitt som man ofte få inntrykk av i spesielt tabloid avisene her ... ?
Gjest Mine ♥ ♥ ♥ Skrevet 21. november 2012 #40 Skrevet 21. november 2012 Haha...tipper både hun og alle andre driter i om Dundrende Tullteppe respekterer dem. Makan til selvhøytidelig og fanatisk kjerring! Anonym poster: 7f291ceabd7ff39be2214ae833526ee1 Wow... Altså, det er greit at vi har forskjellig syn på saken men dette er lavmål! Man begynner ikke med trakassering altså, det bør alle holde seg for god til her inne! Jeg støtter Israel fullt ut, men respekterer at andre kanskje mener noe annet.
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 21. november 2012 #41 Skrevet 21. november 2012 (endret) Vært dere selv mange ganger og jobber med folk på begge sider. I så fall finner jeg kommentaren din enda mer underlig. Derav navnet undrende ullteppe ? Eller for mitt vedkommende pus(sig). Men fra spøk til alvor .. Om du har vært der nede må du vel ha sett at det ikke er så svart hvitt som man ofte få inntrykk av i spesielt tabloid avisene her ... ? Jeg har ikke vært der selv, men kommer til å reise om et år eller to, kommer an på uronivået. Så klart ser jeg at ting ikke er svart/hvitt, og jeg er også opptatt av ikke å rette baker for smed. Jeg har ingenting imot jøder, men israelere som misbruker Guds navn for å oppnå politiske interesser. Jeg har heller ingen medynk for Hamas, og blir lei meg når jeg hører at de har skutt raketter o.l. De bare ødelegger for palestinerne, legger til rette for motangrep og flere drepte barn, og jeg ønsker heller ikke å skade uskyldige i Israel. Men Hamas representerer ikke den gjengse palestiner, de er ikke valgt ved demokrati slik vi ser på demokrati. Samtidig som mange årtier med terror ødelegger sjelen på mennesker, og lettere lar dem ty til vold. Og slik fortsetter den onde sirkelen... Hvem har du reist med når du har vært der? Endret 21. november 2012 av UndrendeUllteppe
Catlady Skrevet 21. november 2012 #42 Skrevet 21. november 2012 Vært dere selv mange ganger og jobber med folk på begge sider. I så fall finner jeg kommentaren din enda mer underlig. Derav navnet undrende ullteppe ? Eller for mitt vedkommende pus(sig). Men fra spøk til alvor .. Om du har vært der nede må du vel ha sett at det ikke er så svart hvitt som man ofte få inntrykk av i spesielt tabloid avisene her ... ? Jeg har ikke vært der selv, men kommer til å reise om et år eller to, kommer an på uronivået. Så klart ser jeg at ting ikke er svart/hvitt, og jeg er også opptatt av ikke å rette baker for smed. Jeg har ingenting imot jøder, men israelere som misbruker Guds navn for å oppnå politiske interesser. Jeg har heller ingen medynk for Hamas, og blir lei meg når jeg hører at de har skutt raketter o.l. De bare ødelegger for palestinerne, legger til rette for motangrep og flere drepte barn, og jeg ønsker heller ikke å skade uskyldige i Israel. Men Hamas representerer ikke den gjengse palestiner, de er ikke valgt ved demokrati slik vi ser på demokrati. Samtidig som mange årtier med terror ødelegger sjelen på mennesker, og lettere lar dem ty til vold. Og slik fortsetter den onde sirkelen... Hvem har du reist med når du har vært der? Jeg har reist dit mest i forbindelse med jobb
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 21. november 2012 #43 Skrevet 21. november 2012 Ja jeg skjønner det, jeg tenkte på om det er via organisasjoner eller lignende?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå