Anonym bruker Skrevet 10. august 2012 #51 Skrevet 10. august 2012 Ikke si det til Morten! Leste den mange ganger og gråt hver gang...
30kg opp, 2,5kg baby ut.. Skrevet 10. august 2012 #52 Skrevet 10. august 2012 "Vi på saltkråkan"...leser den fortsatt, da fortrinnsvis hvis jeg er mørkredd, eller for å døyve ekstrem fylleangst.
Liv & Røre Skrevet 10. august 2012 #53 Skrevet 10. august 2012 (endret) I barnehagealder: Emma og Thomas, Albert Åberg. Barneskolen: Detektiv Nancy Drew og Gummitarzan. Ungdomsskolen: Å være ung er for jævlig, Christiane F. Endret 10. august 2012 av SofaSlave
HeltPerfekt<3 Skrevet 10. august 2012 #54 Skrevet 10. august 2012 Brødrene Løvehjerte! Nydelig bok, mamma leste den for meg før jeg selv kunne lese, og etter at jeg selv lærte det var den en favoritt lenge. Harry Potter. Ahhh, de bøkene elsker jeg! Den første leste jeg da jeg var 7 år, da den nettopp hadde kommet ut, og slik har det fortsatt med de andre 6 Jeg har i bunn og grunn vokst opp med de bøkene, og det jeg elsker med dem er at de vokste med meg. Handlingen passet alltid så bra til min alder, alt ble mer og mer seriøst (noe som man ikke ville lest som 7 åring) i forhold til de første bøkene som er tydelig rettet mot barn
Tante_Esel Skrevet 10. august 2012 #55 Skrevet 10. august 2012 Vesle Virgil Og så elsket jeg alle "Frans" bøkene så var det en serie med bøker som var skrevet som dagbok? "hei hopp leverpostei?"... husker ikke hva de heter jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå