Gå til innhold

Canal digital : (

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har flyttet til nytt borettslag og her er canal digital leverandør av tv-signalene. Men i dag får jeg ikke inn tv. Står på skjermen: Mottatt signal er ikke sterkt nok. Vennligst sjekk antennen."

Jeg har kjent på alle kontaktene flere ganger, men det hjelper ikke. Nå er dette kabel-tv, så kanskje et idiotisk spørsmål: Hvordan sjekker jeg antennen i et kabelanlegg?

Hvis ikke det lar seg gjøre, noen av dere som har noen ideer om hvordan jeg skal få inn tv-signalene igjen?

På forhånd takk for hjelpen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er jeg ikke ekspert på borettslag, men finnes det ikke kontaktpersoner/ styre/ leder? Noen du kan kontakte for å spørre om flere har samme problem. Har flere det, må denne noen ta styringen og få fikset problemet. Er det bare deg, er sansynligvis mottagerboksen din ødelagt og du må kjøpe ny.

Skrevet

Har Canal Digital her også. Prøv å dra ut kontakten til dekoderen og sett den inn igjen etter noen sekunder. Har hjulpet de gangene vi har hatt problemer. Hvis det ikke funker ville jeg ringt kundeservice.

Skrevet

vi har selv canal digital, og ofte skjer det at vi mister tv-signalene. når du får beskjed om at signalene ikke er sterk nok, så kontakt canal digital.

da gjør de først et automatisk søk på hva som kan ha skjedd, og hvis de ikke finner noen feil, så er det i ledningen(e) inne i huset det kan være noe feil med. da sender de en for å sjekke og problemet blir som oftest løst enkelt og greit der og da :)

(ringte selv inn til de senest for noen timer siden, men da var det problemer i området som de arbeidet med for å fikse. tven kom tilbake etter 30 min)

nr til canal digital er 06090

Skrevet

Hele Prinsdal og omegn er uten i 4 dager.

Skrevet

Takk for rådene : ) Jeg tenkte på å dra ut strømmen selv, men turde ikke var redd for kortslutning eller noe sånt. Men etter å ha lest her, så turde jeg - og nå har jeg tv :

Tusen takk!

Skrevet

Tror Canal Digital har hatt noen problemer idag. Her har det vært en del kanaler som ikke har virket osv.. Vet om flere som har opplevd det samme..

Skrevet

Så bra at det funket da :)

Anonym #3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...