Gå til innhold

Det nærmer seg ultralyd!:) Flere?


Mi903og13

Anbefalte innlegg

I morgen kl 0930 skal vi endelig få se nurket vårt og håper vi får se om det blir jente eller gutt:). Legetermin er 6/1. Dette er nr 2 og vi har ei nydelig jente fra før som ser veldig frem til å bli storesøster<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal på ul den 21 august... gleder meg noe enormt til å se hva det blir, har to gutter fra før. har på følelsen det er jente denne gangen så vi får vel se om følelsen min har rett da:D

Lykke til på UL i morgen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aprikos Syltetøy

Skal på UL den 23 aug. Pappaen og besteforeldrene på min side tror alle at de blir jente :) blir spennende å se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kinesisk fødselskalender og gullringen sa gutt men i magen lå det ei veldig aktiv prinsesse og jeg fikk samme ultermin som legetermin, 6/1. Nå kan jeg endelig handle klær til lille frøkna<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi skal på ul 27/8, gleder oss veldig:) Har ei jente på 2 år fra før, og er spent på hva det blir denne gangen! Kinesiskfødselskart sier gutt. Føles ut som en evighet til UL, men håper tiden går fort:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal 27/8 og gleder oss masse!:-) har 1 gutt og 2 jenter så er spent på hva som skjuler seg i magen denne gangen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal 29/8. Tida går seint om dagen.... :)

Kinesisk fødselskart sier jente, jeg drømmer av og til om nettene om at jeg handler jenteklær, men de aller fleste tror det er gutt.. Gleder meg sååå til å se!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal den 4/9, syns det er leenge til:) gleder oss veldig til å se hva det blir, for denne gang har jeg en sterk magefølelse, og det har jeg ikke hatt før:p også syns jeg ikke magen har vokst noe i det hele tatt, med nr 2 og 3 fikk jeg mage tidlig, så litt bekymret

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal på UL 21.august og føler dagene går sååå seint ! :D går bare å venter på at dagen skal komme. Vi gleder oss masse! Føler det er milesten i svangerskapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal på UL 23. aug, og gleder meg veldig. Var på privat UL i uke 12, og da så det ut til å være ei jente. Spennende å se om dette stemmer. Har en gutt fra før :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal på ul den 23/8 og på ul i uke 14 mente legen at det var en gutt. Så skal bli godt å få det bekreftet og berolige en urolig mor :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...