Anonym bruker Skrevet 9. august 2012 #1 Skrevet 9. august 2012 leverte inn selvangivelsen til rett tid,sendte inn papir utgaven,det har di registrert,men di har søren ikke klart og scanne den....grrr jeg må vente å vente pga di ikke klarer og gjøre jobben sin....
Anonym bruker Skrevet 9. august 2012 #2 Skrevet 9. august 2012 leverte inn selvangivelsen til rett tid,sendte inn papir utgaven,det har di registrert,men di har søren ikke klart og scanne den....grrr jeg må vente å vente pga di ikke klarer og gjøre jobben sin.... Det går fint an. Jeg har akkurat samme problem. Leverte selvangivelsen over skranken 14 dager før fristen og de har altså ikke klart å gjøre jobben sin. Så da skatteoppgjøret kom i juni, fikk jeg igjen på skatten det som stod, før jeg endret den. Nå må jeg vente til alle andre har fått sitt skatteoppgjør, før skatteetaten behandler klagen min og før jeg får igjen det jeg egentlig skal ha. Dette har ikke bare skjedd en gang, men faktisk også for ett par år siden. Er en gjeng med rotehoder som sitter der, virker det som..
Anonym bruker Skrevet 9. august 2012 #4 Skrevet 9. august 2012 hun jeg pratet med i dag var skikkelig fortvila,sendte over mail til riktig skatteregion...og ba om at du ringer meg med en oppklaring...hva skjer videre nå da tro?
Anonym bruker Skrevet 9. august 2012 #6 Skrevet 9. august 2012 Har hørt om altinn, men når man ikke har mulighet å scanne papirer selv, så er jo halve vitsen borte. Hadde ikke levert over skranke hvis jeg hadde hatt full mulighet til å levere på nett. #2
Anonym bruker Skrevet 9. august 2012 #7 Skrevet 9. august 2012 Har hørt om altinn, men når man ikke har mulighet å scanne papirer selv, så er jo halve vitsen borte. Hadde ikke levert over skranke hvis jeg hadde hatt full mulighet til å levere på nett. #2 samme som oss,vi måtte levere papirene pga det hi
Gjest peacock Skrevet 9. august 2012 #8 Skrevet 9. august 2012 Da skjønner jeg frustrasjonen. Håper det ordner seg for dere`:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå