Anonym bruker Skrevet 9. august 2012 #1 Skrevet 9. august 2012 noen uker, hvor lenge skal man regne med at "noen uker" er, 2,3,4 eller fler?
Anonym bruker Skrevet 9. august 2012 #2 Skrevet 9. august 2012 Ja, det er det som er så dumt med dårlig kommunikasjon. Man blir usikker. Etter to uker ville jeg forventet at noen uker var gått.
Gjest Aprikos Syltetøy Skrevet 9. august 2012 #3 Skrevet 9. august 2012 Noen uker tenker jeg er 3++.... En ukes tid siden.. Et par uker siden.. Noen uker siden.. Tenker nå jeg
Anonym bruker Skrevet 9. august 2012 #4 Skrevet 9. august 2012 Ei uka = 1 uke Par uka = to uker Partreuka = To, muligens tre uker Nån uka: alt mellom 3-5 uker Utover det vil det jo hete at 'det tar si ti!"
Berta_78 Skrevet 9. august 2012 #5 Skrevet 9. august 2012 To til tre, tenker jeg. Fire blir mer en måneds tid..
Anonym bruker Skrevet 9. august 2012 #6 Skrevet 9. august 2012 To til tre, tenker jeg. Fire blir mer en måneds tid.. Ok, takk for svar:) Fikk ett brev ang en søknad jeg har liggende inne, og fikk skriftlig svar, der det stod at jeg ville få tilbakemelding om noen uker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå