Gå til innhold

Bruker dere mye penger på hår/frisør ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv så går jeg hos frisøren kanskje en gang i året , er ikke der jeg legger igjen mest penger. He..he... har værken tid eller råd.....det er jo så dyrt...!!

Jeg kjøper hårfarge på butikken - Garnier og farger det selv. :))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg går også til frisøren maks en gang i året, og farger håret selv. Men jeg bruker endel penger på gode hårprodukter, ja, selv om jeg kjøper dem via nett.

Får alltid skryt av håret mitt de få gangene jeg er hos frisør, de tviler alltid p åmeg når jeg sier at det er et år siden sist jeg klippet meg. Så det må jo ha en liten effekt da. ;)

Skrevet

Er hos frisøren ca hver 3. mnd.

Koster ca. 400 kr pr. gang.

Bruker også en hårkur, men den holder lenge. Så trenger ikke kjøpe det så ofte.

Skrevet

Jeg bruker ca 2000kr i året på frisør :)

Før når jeg var yngre og singel så kunne jeg fint bruke 2-3000kr annenhver mnd på klipping og farging :P Det er lett å bruke penger der hvis man vil :P

Skrevet

Ja, det går en del penger der. Er der bare 2 (kanskje 3) ganger i året, men da får jeg både klipp + farge. Frisøren min er ikke av de billigste, så ender opp på nesten 2000kr per tur. Lar ikke hvem som helst klippe håret mitt. Men får veldig god service der jeg går, alltid kaffe og hodebunnsmassasje :) syns det er verdt å spare opp penger å gå til frisøren :)

Produkter kjøper jeg på nettet, og sparer inn en del der :)

Skrevet

Jeg stusser håret selv, og bruker så og si aldri produkter utover at jeg har shampo og balsam i det en gang i uken. Jeg kjøper en hårbørste en gang i året. Og jeg ser bra ut, om noen skulle lure. ;)

Skrevet

er hos frisør 2 anhver måned. bruker ca 300-400 kr hos frisør. kjøper også litt hårprodukter. det er ikke ofte men det er dyrt

Skrevet

Klipper meg hver tredje måned hos min favorittfrisør i nabolaget som tar 500 kroner for klippen(hun er forøvrig superdyktig)

Farging har jeg sluttet med, og himmel så deilig! Nå har jeg vakre sølvstriper og skinnende blankt og sunt hår, og jeg humrer hver gang jeg ser slitte tupper og ettervekst;-)

Skrevet

Har laaangt hår og meget god hårkvalitet så går kun 1-2 ganger i året (oftest 1), men når jeg først går så går jeg til den beste i byen og regningen blir da tilsvarende (ca 2 500 for stussung + litt striper).

Skrevet

Bruker ca. 2500 pr.gang for klipp og striper og gjør dette ca 4 ganger i året. Er jo dyrt å gå til frisør i Oslo da, men får til gjengjeld gratis mellom klipp av lugg når jeg måtte ønske.

Skrevet
Jeg stusser håret selv, og bruker så og si aldri produkter utover at jeg har shampo og balsam i det en gang i uken. Jeg kjøper en hårbørste en gang i året. Og jeg ser bra ut, om noen skulle lure. ;)

Du tuller, du vasker ikke håret bare en gang i uka?

Skrevet

Jeg vasker håret en gang i uka MED shampo og balsam. (Med mindre jeg får noe i det.) Håret mitt blir ikke fett, og det ser like bra ut om jeg bare skyller det med vann. Sliter mindre på håret også. Hadde jeg brukt stylingprodukter hadde jeg sikkert måttet ha shampo daglig. Jeg er ikke urenslig altså, jeg dusjer naturligvis daglig. Med såpe, ansiktsrens, peeling, skrubb og det hele. Bare ikke shampo og balsam så ofte. :)

Skrevet
Du tuller, du vasker ikke håret bare en gang i uka?

Det gjør jeg også. Det er nok når du har god hårkvalitet og ikke ødlegger håret og hodebunnen med masse stylingprodukter.

Skrevet

Før brukte jeg ca 2000 kroner i året på frisør, men nå har jeg skåret kostnadene veldig ned... Har i tre år våget å klippe håret selv. Kjøper hårfarge på tilbud, av og til helt ned til 20-30 kroner pr pakke. Men kjøper også hårfarge til 110-120 kroner pakken.

Bruker billig shampo, og naturlige hårkurer som olivenolje.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...