Anonym bruker Skrevet 9. august 2012 #1 Skrevet 9. august 2012 Hadde akkurat en heftig diskusjon med stemora mi.. jeg fortalte henne at sønnen min har begynt å slå etter hunden og at han bare ler når jeg sier nei og tar han vekk. jeg sa at jeg bare måtte gjenta og gjenta til han forstod at han ikke fikk lov til det. Da mente hun at han måtte sitte i skammekroken! og jeg protesterte, synes ikke en 16 mnd gammel gutt har noe i en skammekrok å gjøre.. er jeg helt på villspor eller hva synes dere?
jentelykke + guttelykke Skrevet 9. august 2012 #2 Skrevet 9. august 2012 Selvfølgelig skal han ikke i skammekrok. Fortsett bare å si nei og ta han vekk, slik du allerede gjør.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2012 #4 Skrevet 9. august 2012 Ikke hør på stemor, fortsett med det du gjør. Skammekrok er jo gammeldags og utgått, han vil jo heller ikke skjønne noe av det. Har du prøvd å vise han hva han kan gjøre med hunden istede for å slå? Måter å kose på osv? Kanskje det hjelper litt. Det hjalp veldig her, og nå er han så stor at han kan gi mat til pus, og det er såå stas, istede for å leke med det, eller plage pus nrå han skal spise..
Anonym bruker Skrevet 9. august 2012 #5 Skrevet 9. august 2012 Takk for svar Ja vi trener mye på å kose/stryke forsiktig og han var veldig flink en periode helt til han nå slår ivrig etter hunden mens den løper fra lillegutt.. her og er det stas med maten, så fort jeg fyller opp hundeskålen løper han bort for å gi en og en bit til hunden så de er egentlig veldig gode venner.. hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå