Gå til innhold

Skremmende å se hvor mange

Anbefalte innlegg

Skrevet

syke sjeler som befinner seg her inne. Tenk å finne på de utroligste histoier BARE for litt oppmerksomhet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjeder deg siden du gidder å lese dem, eller? jeg bare hopper over det mest teatralske jeg:) man må jo være litt selektiv, her inne som på andre områder.

Skrevet
Kjeder deg siden du gidder å lese dem, eller? jeg bare hopper over det mest teatralske jeg:) man må jo være litt selektiv, her inne som på andre områder.

Ja, noen ganger kjeder jeg meg,og da er det lett for å titte innom alt dette sØppelet som noen klarer å lire av seg.

Skrevet
Ja, noen ganger kjeder jeg meg,og da er det lett for å titte innom alt dette sØppelet som noen klarer å lire av seg.

Men det er jo ditt valg? Om du plages av div innlegg, står det deg helt fritt til å bruke tiden din på noe annet.

Og noen ganger er virkeligheten faktisk mer fantastisk enn noen film, så hvordan kan du påstå at noen innlegg ikke er sanne? Vet du noe som ingen andre gjØr??

Skrevet
Men det er jo ditt valg? Om du plages av div innlegg, står det deg helt fritt til å bruke tiden din på noe annet. Og noen ganger er virkeligheten faktisk mer fantastisk enn noen film, så hvordan kan du påstå at noen innlegg ikke er sanne? Vet du noe som ingen andre gjØr??

Fordi jeg er "synsk" vel

Skrevet

JA, skal vi se, i går var det en idiot som påstod at det var gjort et likfunn og at det var 16 åringen som var funnet. Hvordan kan du Løven påstå at det er sannhet, vet du noe som vi andre ikke vet??

Noe må det vel være siden du påstår det, eller?

Skrevet
JA, skal vi se, i går var det en idiot som påstod at det var gjort et likfunn og at det var 16 åringen som var funnet. Hvordan kan du Løven påstå at det er sannhet, vet du noe som vi andre ikke vet?? Noe må det vel være siden du påstår det, eller?

Hvor har Løven påstått det? Har du link? Hvis ikke syns jeg du skal finne noe annet å bruke tiden din på.

Hvorfor henge her hvis det provoserer deg sånn?

Skrevet

Ja vet det, men får helt dårlig fØlelse etterpå av hva jeg leser, så det har jeg slutta med. Dramatiske overskrifter og mange skrivefeil, eller f.eks tydelig forsØk på å provosere får bare et stort gjesp til respons.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...