Gå til innhold

Hvor mye har dere gått opp?


Señorita M

Anbefalte innlegg

Hvor langt er dere på vei, og hvor mye har dere gått opp? Er magen stor? Bilde kanskje? :)

 

Nysgjerrig på første fødsel... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!!

 

Jeg er i uke 32+3 og har lagt på meg ca 10 kg. Har vært veldig bevist under dette svangerskapet. Det er mitt 3 og ved de to første la jeg på meg over 20 kg og fikk svangerskapdiabetes. Men det blir vel noen til før litj-mor er ute. Magen er som en rund ball, vises ikke bakfra får jeg høre. Typisk guttemage sier alle, men fant blide av den gangen jeg gikk med datteren min, magen ser akkurat likedan ut. Da jeg gikk med sønnen var jeg rund rundt hele, typisk jentemage. Så jeg er vel motsatt av hva de andre mener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 30+4 og har gått opp 10 kg.

Føler også magen min er som en rund ball, slik som guttemager beskrives, men vi venter en jente ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30+2 opp 4kg fra startvekt :) ca8 tilsammen (gikk ned i beg) magen er svææær, men har bare mage:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32+1 og gått opp 3.5 kg :) liten mage i forhold til sist gang, men snusken inni er like stor som søsteren så langt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30+0 Gått opp nesten 2 kilo, mistet mye i starten, men la igjen på meg disse og to ekstra tror jeg. litt usikker på start vekt. da jeg nå egentlig har vekten jeg tror jeg kan ha hatt. tok jo litt tid før man fant ut att man var gravid å hehe.

 

Magen er liten når jeg sitter og strutter mere når jeg står. Men er nok ikke så stor som jeg hadde fryktet jeg skulle bli hehe. Veldig gutte mage da jeg kun har magen forran, ikke noe på siden og ikke lagt på meg ellers hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har nå gått opp 10kg, og har vært kjempeflink i forhold til sist. Så jeg er litt skuffa, siden jeg er så feit fra før trodde jeg at det var mulighet for null vektoppgang....men det rare er at jeg har gått mest opp i de flinkeste periodene. ja ja, nok surk fra meg...jeg er forresten i den 34. uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått opp nesten 10 Kilo. Er 32 uker på vei og tror kiloene har gjemt seg på puppene og magen Er heldig med god forbrenning og kan spise hva jeg vil uten at jeg legger på meg mye, men vekten viser jo 10 kilo da ;) Begynte graviditeten med bmi 20 og bortsett fra magen så ser det ikke ut som jeg har lagt på meg så veldig mye. bruker stort sett vanlige klær, bortsett fra en del graviditets t shirts, flotte graviditets kjoler etc. Venter også gutt så har typisk gutte mage hvor man ikke kan se at du er gravid bakenfra. Jeg var det samme når jeg var gravid med min første gutt også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er midt i uke 31 og har lagt på meg ca 11 kg.

Har gått opp 12-13 kg med de to andre, så jeg håper det ikke blir så altfor mye mer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 uker her og har akkurat passert 10 kg i oppgang og er strålende fornøyd. Her er det mye fokus på hvor tynn man blir når man skal begynne å amme om man ikke har gått opp disse ca 10 kg som et svangerskap veier. Jeg var svært tynn før jeg ble gravid så her skal jeg ikke under normalvekta :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er 31+3 idag og har lagt på meg 7kg så langt;-) Gikk ned 2,5kg i begynnelsen. Starta på 74kg, gikk ned til 71,5 for så å veie 78,5kg;-) I forrige svangerskap i denne uka så hadde jeg lagt på meg 17kg, så er suuuuper fornøyd;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31+5 Lagt på meg en kilo. gikk ned en del i starten, så gikk opp dette, men er kun en kilo over start vekt. Men klarer ikke spise mere enn jeg gjør heller, da må døgnet ha flere timer hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33+1, har lagt på meg 13 kg. Mine andre svangerskap gikk jeg opp tilsammen 8kg, men har vært veldig mye kvalm denne gangen og det eneste som har hjulpet er søtt, i tillegg til bekkenløsning som har hindret meg fra å trene..... Men, men, det kommer nok av igjen, tar bare litt lengre tid ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shanti ♥

33+6, opp 11-12 kg :-)Jeg får stadig kommentarer om at magen er liten og det irriterer meg litt, men ifølge helsekortet er SF-målet helt gjennomsnittlig, så slår meg til ro med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 fullgåtte uker i morgen:) gått opp ca 9 kg fra da jeg ble gravid. Men jeg gikk nok en del ned først da jeg spydde som en gris de første 14 ukene og ikke fikk i meg annet enn en halv nudelpakke om dagen om jeg var heldig.

Har også skikkelig guttemage får jeg høre. Ser ikke at jeg er gravid bakfra. Bar akkurat likt sist og jente begge gangene:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 uker i dag og opp 11 kg :)

er ganske fornøyd med det egentlig, sist gikk jeg opp over 30 kg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 uker og opp 7 kg ;)

 

Gikk opp 10 forrige gang.

Har jo ekstra fra før så jeg er glad om det ikke blir mer enn 10 kg ekstra denne gangen og;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 uker og 12 kilo. Tvillinger, så ja magen er et monster!! Ingen strekkmerker enda, men tviler på at jeg slipper unna med denne størrelsen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34+4 og opp 17(!) kg! Men vekta stiger ikke så raskt om dagen, så håper jeg ikke legger på meg mer enn 3 kg til. Gikk opp like mye sist og gikk fort ned igjen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...